Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği + Kilian ÖDEME TOPLAMA

Kilitli 186 mesajlar Seçenekler

Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği + Kilian ÖDEME TOPLAMA

Gleneksel 2. Tom Ford Şenliğine hoş geldiniz der. Kısaca splitten bahsetmek isterim.
Bütün parfümler için ML fiyatı 5.3 TL dir. Fiyatlara şişe parası ve kargo ücreti dahil değildir. Ürünlerin hepsi Tekin Acar Kozmetikten %30 İndirimli olarak alınacaktır. En az 5 şişe için bu fiyatı aldım. 5 Şişe doldurmamız lazım ki fazlası olacağına eminim. Aşağıdaki listelemede sadece Tom Ford Ombre Leather 16 şu an için distribütör stoklarında görünmüyor. Ama büyük ihtimal biz talep edene kadar dolacaktır. Hızlı bir split olmasını planlıyorum. Sadece dolanlar alınacaktır. Pazaretesiye kadar talepleri toplayıp salı günü ödemeleri toplamaya başlayacağım ve hemen sipariş aşamasına geçip en geç ay ortasına kadar gönderimleri tamamlayacağım. En fazla talep eden şişeyi alır diyerekten split kurdelasını kesiyorum. Parfüm merakı forumuna hayırlı uğurlu olsun

Vesna 730 ödendi
jatne 312 ödendi
dory 309.5 ödendi
CNYT47 1164 ödendi
radmurat 240 ödendi
LesPaul59 129 ödendi
Anofta 203.50 ödendi
pisipisiotu 129 ödendi
harunozkan89 208 ödendi
Hamsibalta 291 ödendi
Lelole 92.5 ödendi
Arawn 330.5 ödendi
walter 129 ödendi
agefe 251 ödendi
cecilia 227
ark120 170.50 ödendi
Makedon 82.5 ödendi
kuzukardes 324 ödendi
camorr 109 ödendi
Frozenwings 220 ödendi
protectedsugar 215 ödendi
zett 162 ödendi
zanshin 137.5 ödendi
Onrhntrs 957 ödendi
alperdutkin 403.5 ödendi
Desert oud 162 ödendi
fgok 294.5 ödendi
burhany 80.5 ödendi
BUU 80.5 ödendi
selcukoguz 744 ödendi
Şerif 689 ödendi
anigemini 266 ödendi

Akbank

Hesap No / IBAN :
0350 - 0157251 / TR910004600350888000157251

Saim Altuğ Arslanca

Forum Nicki: xxxxxxxx
İsim Soyisim: xxxx xxxx
Telefon: 5xx xxx xxxx
Kargo Adresi: xxxx xxxx

Mail: altug_arslanca@hotmail.com

Formatında mail atmanız önemle rica olunur. Ödemeler Toplandıktan sonra sipariş verilecektir. Perşembeye kadar ödemeleri toplayıp sipariş verelim ardında hemen dağıtıma başlayalım.

Bir Kilian Eklemesi yapalım Splite

Kilian Straight To Heaven 250 ML Karaf ML 6.4

vesna 75
jatne 30
dory 5
CNYT47 20
radmurat 10
LesPaul59 20
Anofta 5
pisipisiotu 20
harunozkan89 10
Hamsibalta 20
Lelole 10
Arawn 5
walter 20

Tamamlandı

Kilian Moonlight İn Heaven 250 ML Karaf ML 6.4

agefe 5
cecilia 10
dory 5
CNYT47 20
radmurat 10
ark120 5
Anofta 5
harunozkan89 5
jatne 10
alperdutkin 5

Vert Boheme 250 ML

Makedon 5
kuzukardes 10
camorr 5
Matrai 100
agefe 5
dory 5
Frozenwings 5
radmurat 5
cecilia 10
protectedsugar 10
CNYT47 15
zett 10
vesna 10
ark120 5
Anofta 5
zanshin 5
alperdutkin 5

Son 40 ml

Vert D'Encens 250 ML

Makedon 5
camorr 5
Matrai 65
agefe 5
Frozenwings 5
radmurat 5
cecilia 10
protectedsugar 20
CNYT47 40
zett 10
vesna 10
ark120 5
Onrhntrs 30
harunozkan89 5
Hamsibalta 10
Anofta 5
Arawn 10
alperdutkin 5
zanshin 5

Son 5 ml

Vert Des Boise 250 ML

Makedon 5
kuzukardes 10
camorr 10
Matrai 70
Desert oud 10
agefe 5
Frozenwings 5
fgok 5
radmurat 5
cecilia 10
protectedsugar 10
CNYT47 50
zett 10
vesna 10
ark120 5
Anofta 5
Arawn 10
alperdutkin 5
zanshin 5

Son 5 ML

Ombre Leather 16 250 ML

kuzukardes 10
Matrai 100
Desert oud10
agefe 5
dory 5
Frozenwings 5
fgok 5
radmurat 5
burhany 15
ark120 5
harunozkan89 5
Anofta 5
Arawn 10
zanshin 5

Son 55 ml

Tuscan Leather 250 ML

kuzukardes 10
BUU 15
dory 10
Frozenwings 5
selcukoguz 90
Onrhntrs 50
alperdutkin 50

Son 20 ML

Tobacco Vanille 250 ML

kuzukardes 10
dory 20
Şerif 130
Frozenwings 5
selcukoguz 50
Hamsibalta 10
Anofta 5
Arawn 10
jatne 10

Noir De Noir 250 ML
Matrai 85
Desert oud 10
anigemini 50
Frozenwings 5
harunozkan89 5
Hamsibalta 10
Arawn 5
zanshin 5
CNYT47 35
Vesna 30
agefe 15

Son 10 Ml

Oud Wood 250 ML

kuzukardes 10
agefe 5
dory 5
Frozenwings 5
fgok 30
Onrhntrs 100
harunozkan89 5
Arawn 10
CNYT47 30
alperdutkin 5
Vesna 20
ark120 5
lelole 5
fgok

Tamamlandı

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

BatuhanKLC
BUU

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

BUU

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

promesta

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

Frozenwings
Aha!
Merakla bekliyorum

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

kuzukardes

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

camorr
Talebini yapan çıksın Site kasıyor

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

burhany
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

matrai
Hadi bakalım bakalım başlayalım göreve

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

Makedon yazdı
Tüm Vert üyelerinden 5'er ml. rica eder hayırlı sipilitler's dilerim.
Evlendiğini bu kadar belli etme bari

[...]

Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Bu fakire de Vert lerden 5'er yaz Altuğ Hocam.

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

matrai
camorr yazdı
Bu fakire de Vert lerden 5'er yaz Altuğ Hocam.
Kurudunuz be :)) Yazdım tüm talepleri

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

Makedon

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

matrai
Makedon yazdı
Kurumuş gibi yapmalıyız ağabey daha Cantona denen şahsın ne yapacağı belli değil

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

camorr
Ben de Cantona'dan korkuyorum fazla açılamadım ondan

Re: Geleneksel 2. Tom Ford Spliti Şenliği

matrai
camorr yazdı
Ben de Cantona'dan korkuyorum fazla açılamadım ondan
Cantona nickli şahıs için savcılığa şikayet dilekçesi verdim. Herkesi korkutup etki altında bırakıp insanların bütçesiyle oynuyor. Eve ekmek götüremez hale geldi bütün forum. Şikayetçiyim hakim amca  Evinden aldıracağım seni cantona