Gambler cologne for men by jovan

Mehmet
Arkadaşlar

gambler cologne for men by jovan bu kokuyu arıyorum. Babam gençliğinde kullanmış ve çok seviyormuş benim de bulamayacağımı iddaa etti. Ben de artık yaşlandığı için geçmişinde anılarını hatırlaması için bu kokuya ulaşmaya çalışıyorum.

Elinde olan veya yardımcı olan olursa sevinirim. Yabancı siteleri hiç bilmiyorum ve TRden almak istiyorum.

Re: gambler cologne for men by jovan

Alobar
http://www.ecolognes.com/Gambler-Jovan-Cologne-3-4-Splash/dp/B00C4GKECC

Hocam linkte söylenene göre artık üretilmeyen bir parfüm, o yüzden de fiyatı biraz uçuk. Türkiye'de bulabileceğini pek sanmıyorum ama amazon'da ve e-bay'de birkaç alternatif satıcı var sanırım.

Re: gambler cologne for men by jovan

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Çok teşekkür ederim eline sağlık. 500 tl de çok canavarmış. Acaba şişesini alıp içine tobacco vanille doldurup babama versem daha mutlu olmaz mı :D haha.

Tekrar teşekkürler.

Re: gambler cologne for men by jovan

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Arkadaslar ilan güncel bulmam konusunda yardımcı olur musunuz? Babama hediye etmek istiyorum.

Ebay dan hiç almadım bugüne kadar. Ama tr den olsa daha güzel olur.

Re: gambler cologne for men by jovan

Erkan Ağa

Re: gambler cologne for men by jovan

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Eyv. hocam çok çok sağolasın. :)

Re: gambler cologne for men by jovan

Erkan Ağa

Re: gambler cologne for men by jovan

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
900 üye ve dışarıdan bir sürü misafir arkadaş var, şu kokuyu bir bulamadım arkadaş.