GUERLIAN L'INSTANT POUR HOMME

zett
GUERLIAN L'INSTANT POUR HOMME 125/75 ml farkli deneyimler icin takasa aciktir

Re: GUERLIAN L'INSTANT POUR HOMME

erencan
ne ile takas düşünürsün

Re: GUERLIAN L'INSTANT POUR HOMME

roscoe
Cevap olarak bu gönderi By zett
satisa acik mi ?

Re: GUERLIAN L'INSTANT POUR HOMME

Muti
Cevap olarak bu gönderi By zett
Merhaba

Yeni üye oldum yanlış bir bölümde olabilrim kusura bakmayın
Yurtdışına iş için çıkıyorum ve dönüşte free shoptan parfümler alıyorum bazıları kullandıkça hoşuma gidiyor ama bazılarına kafadan takıyorum ve kullanamıyorum...
Daha sadece bir kaç fıs yapılmış ama bana ağır geldiğini düşünüp kuLanamdığım bir kaç parfümüm var ve bunları başkaları ile takas yapmak istiyorum... Yardımcı olursanız sevinirim

Terre d hermes edt 100 ml/ 95 ml
Lalique a l homme. 100 ml/ 90 ml
Versace the dreamer 100 ml / 80 ml
Hugo boss 100 ml/ 65 ml