GUERLAİN LİDGE ESKİ BATCH SİYAH KENARLI ŞİŞE

GUERLAİN LİDGE ESKİ BATCH SİYAH KENARLI ŞİŞE

ero444
selamlar elinde şişeli olarak mevcut olan varsa bana ulaşabilir mi bana içinde ne kadar mevcut olduğu çok öenmli değil 40 ml civari olursa çok iyi olur en az

Re: GUERLAİN LİDGE ESKİ BATCH SİYAH KENARLI ŞİŞE

CNYT
ero444 yazdı
selamlar elinde şişeli olarak mevcut olan varsa bana ulaşabilir mi bana içinde ne kadar mevcut olduğu çok öenmli değil 40 ml civari olursa çok iyi olur en az
Parfüm Merakı sitesinde decant tipi alışveriş imkanı olmadığından bu aşama da bulmanız mümkün olmayabilir. Belki ileride split olursa, ben takip etmenizi öneririm...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: GUERLAİN LİDGE ESKİ BATCH SİYAH KENARLI ŞİŞE

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By ero444
40 ml civarı var. Splitte bulunuyor. Düşünürseniz bilginiz olsun.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie