GUERLAİN HABİT ROUGE DRESS CODE EDP---ARŞİV LÜTFEN TAKAS YAPILDI

GUERLAİN HABİT ROUGE DRESS CODE EDP---ARŞİV LÜTFEN TAKAS YAPILDI

serdar73
Bu konu güncellendi de .
100/99 ml şişeli kutulu Dress Code u tam şişe Guerlain İdeal EDP ile takaslamak istiyorum . şu an için başka koku ile takas düşünmüyorum..Saygılar:)

Re: GUERLAİN HABİT ROUGE DRESS CODE EDP

Umut Kurtoğlu
serdar73 yazdı
100/99 ml şişeli kutulu Dress Code u tam şişe Guerlain İdeal EDP ile takaslamak istiyorum . şu an için başka koku ile takas düşünmüyorum..Saygılar:)
Oyy. Çok sağlam teklif:)

Re: GUERLAİN HABİT ROUGE DRESS CODE EDP

serdar73
Valla ne diyeyim Umut hocam :) ideal EDP taksitle alınabiliyor en azından bulunuyor . Dress Code u düşünen arkadaşlar icin fırsat teklif :))