GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

caniscan
Merhaba arkadaşlar,
İsim belirtmenin burada etik olup olmadıgını bilmedigimden isim vermeden seçkin bir online alışveriş sitesinden Gucci Pour Homme II parfüm satın aldım.Fakat parfümün kapağı tam kapanmıyor.Bayağı bir uğraştım ama kapanması gerçekten imkansız.Sadece buradan yola çıkarak bu parfüm sahtedir çıkarımı yapabilir miyiz? Veya başka ne gibi şeylerden anlayabilirim? Teşekkür ederim...

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

XXX-2

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

caniscan
ürünü lidyana.com'dan aldım

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

*HOCA*
Fiyatta bir anormallik var mıydı, gerçi lidyana sağlam bir site. Batch koduna bakın. Parfümü bilen birine denetin. Kapak sıkıntısı pek olmaz hele ki kapanmaması... İlginç bir konu. Yalnız içine sinmediyse geri gönder sonuçta kapak hatası varsa onlar da fark ederler

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

caniscan
159TL verdim.Kapağı çok önemli değil fakat Gucci markasının parfümün kapagı da olsa hatalı üretim yapacagını zannetmiyorum lidyana.com'a bir mail yazdım geri dönüş bekliyorum gelecek olan yanıta göre hareket edecegim fakat kalıcılıgında herhangi bir sorun yasamadım en azından öyle zannediyorum.Bir parfüme kalıcı diyebilmemiz için en az kaç saat tende veya kıyafette kalması gerekiyor ?

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

gokhanburak53

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

caniscan
Evet kapağı ağır.Dışında metal bir tabaka,içerisinde plastikten bir malzeme var.Şişe de oldukça ağır,şişe yanınızdaysa olası bir tehlike anında şişe ile kendinizi cok rahat biçimde savunabilirsiniz :)

Ama işte kapağın tam oturmaması acaba sahte mi sorusunu aklıma getirdi.

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

gokhanburak53

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

enkAz
Bence de değildir.
Aynısı benimde başıma geldi
Boynerden aldığım Versace Man Eau Fraiche 200 ml bi kaç kullanmamdan sonra baktım kapak oturmuyor.
Zaten kapağı kaliteli değil plastik malzeme.
Ama koku şişe herşeyi normal sıkıntı yok.
Kapağı dert etmedim.
Kapansada olur kapanmasada dedim.
Eğer kokuda bir sıkıntı yoksa içiniz rahat olsun.
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By caniscan
Kapağınıın kapanmaması parfümün orjinal olup olmadığını belirlermi bilmem ama bu parfüm denediğim parfümler içinde performans olarak en zayıf parfüm diyebilirim.Raşit beyin incelemesinde de dediği gibi"fazla iyi çocuk" imajını veriyor.Tabi ki kokuyu hissedersen bu imajı anlarsın.

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By caniscan
Kapağın sorunlu olması ve kalıcılığın zayıf olması parfümünün sahte olduğu anlamına gelmez. Bence sen sitede Gucci Pour Homme II'yi senelerden beri kullanan ve birkaç şişe tüketmiş birine küçük bir numune gönder. Ben maalesef Gucci Pour Homme II'yi iyi tanımıyorum.

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By caniscan
Benimde Mizu`dan aldigim Gucci ph2`nin kapagi ayne sekilde gevsek. Belki bir seri`de kapaklarla ilgili boyle bir sıkıntı vardir. Orjinalligi ile ilgili hicbir suphem yok. Sadece kapagi gevsek..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

kkavuk
Bitmesini dört gözle beklediğim parfüm. Allahtan bir kaç fıslık bişey kaldı. Ben bellamoladan almıştım. Ne şişede ne kapakta herhangi bir sorun olmadı. Ama kapak öyle aman aman bişey değil. Yani kapaktan tutup kaldırayım desen sişenin düşmesi çok olası. Gerçi o şişe silah sınıfına girse girer yani.
Kalıcılık olarak fazla beklentiye girmemek lazım. Sabah sıkayim aksama kadar kokayim denilecek bir koku değil. Kibar bir koku. Eğer fazla sikarsan belki 5-6 saati çıkartır. Diğer türlü arkadasin da dediği gibi 3-4 saat anca.

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

caniscan
Herkese yanıtları için çok teşekkür ederim,biraz da olsa içimi rahatlattınız.Fakat bir daha lidyanadan alışveriş yapmam içime kuşku düştü bir kere:) Peki sizlerin parfüm için önerebileceginiz en saglam site hangisi?

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

different pulses
caniscan yazdı
Herkese yanıtları için çok teşekkür ederim,biraz da olsa içimi rahatlattınız.Fakat bir daha lidyanadan alışveriş yapmam içime kuşku düştü bir kere:) Peki sizlerin parfüm için önerebileceginiz en saglam site hangisi?
Misspera olabilir

Re: GUCCI Pour Homme II ORİJİNALLİK

dikistutmaz
Cevap olarak bu gönderi By caniscan
Baya bir hort olacak; ama bu siteden ben de Bond No 9 Fire Island almıştım, şişenin üzerindeki güneş kabartması aşırı uyduruk olacak şekilde düşmüştü ve kağıt gibiydi sonradan uyduruk şekilde yapıştırılmış gibi, koku da felaketti (gerçi içinde sümbül var, o da felaketleştirmiş olabilir) ama o amblemin o kadar uyduruk olması ve düşmesi, benim güvenimi o siteye karşı tamamen bitirmişti. Zaten fiyatlardan dolayı da şüphe içindeydim, pişman olmuştum. Bir daha da bir şey almadım oradan. Şimdi Gucci Pour Homme 2 hiçbir yerde bulunmayınca, burada başlığı gördüm, yine aynı site :)