GUCCI ENVY ACIL

ero444
Dostlar aylardır arıyorum bulamadim elinde olan arkadaşlar yardım edebilir mi?

Re: GUCCI ENVY ACIL

Alobar
Dostum hiç kolay olacağını sanmıyorum Envy bulmanın, zira sen de biliyorsundur ki artık üretilmeyen bir koku kendisi. Şey gibi olmuş seninkisi biraz; "Dostlar acilen evde bakabileceğim boyutlarda , bir T-Rex yavrusu arıyorum ." :) Ama es kaza biri paylaşmak isterse de forumda, seve seve bir miktar otlanabilirim aradan orası da ayrı. :)

Re: GUCCI ENVY ACIL

ero444
Haklısın dostum bu arada ben tabiki kokuyu hiç bulunmamasindan oturu olarak kor alış yapacaktım .
Ben kökünün nasil olduğu konusunda hiç bir fikrim yok sever miyim sevmez miyim fakat envy adında anlasildigi gibi çekicilik etkisi yarattığı reklam filmlerinde görüldügu üzre farkediliyor.benim gibi 17 18 yaş aralığında birine agir olabilir fakat ben pek yaşı onemsemedim ayrıca kokuyu hic duyamiycak olmak uzuyor insanı yorumlarinizi sabırsızlikla bekliyorum.

Re: GUCCI ENVY ACIL

insensıble
ero444 yazdı
[...]

amacın sadece kokuyu duymaksa burada sample ı satılıyor 3.5 ml 65 liraymış
http://kokudankokuya.com.tr/gucci_marka_envy+for+men.model_orijinal_parfumler.126.547.html

Re: GUCCI ENVY ACIL

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By ero444

Re: GUCCI ENVY ACIL

ero444
sağolun fakat üye olmama rağmen ilanı göremiyorum fiyatı ne kadar?

Re: GUCCI ENVY ACIL

cmoarnveuts
üye iseniz görmeniz gerekli aslında. satılıklar kısmında "foreverroma" isimli üyenin ilanında var, bu şekilde bulabilirsiniz. 250tl olarak listelemiş.