GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT / PARFÜM GELMİŞTİR.

GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT / PARFÜM GELMİŞTİR.

Mehmet
Merhaba arkadaşlar;

100 ml edp Grey Vetiver Spliti açılmıştır. Faturası ile beraber fotoğraf paylaşılacaktır. 10 ml'den az olmamak kaydıyla split yapacağım.

İndirimli hali ile 241.5 tl ye gelecektir. 2.4 tl den split yapılacaktır.

50 ml BayM
10 ml Mehmet
20 ml Nemesis
20 ml Arthshock

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT

rapid
kardeşim elimde şişeli olarak mevcut olmasa kesin bu splite girerdim...

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT (20 ml kaldı)

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Kardeşim split tamamlanmazsa bana yaz 10 ml :)

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT (20 ml kaldı)

arthshock
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Hocam yaz bana 20 ml de bitsin 😃
1- NY Amber   2- Interlude  3- Andy Warhol Success 4- Oud İspahan  5- Black Orchid   6-  Tom Ford-Extreme  7-  FM-Portrait Of A Lady     8- Tobacco Vanille  9- Kilian-White Crystal  10- Lumiere Noire

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT (20 ml kaldı)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Yasin abi takasta alırsın sen bir ara zaten benden.

Artshock hocam ile spliti tamamlıyorum Pazartesi alırız sanırım teşekkürler.

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT / ALIM SÜRECİNE GEÇİLMİŞTİR.

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Arkadaşlar, parfüm Tekin acarda olmaması sebebiyle split haftaya pazartesine kalmıştır. Ancak ödemeyi yaptım parfüm yılbaşından hemen sonra elime ulaşacak.

Bilginize.

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT / ALIM SÜRECİNE GEÇİLMİŞTİR.

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Arkadaşlar Parfüm alınmıştır.

Nemesis ve Artshock adlı arkadaşlar, bana ulaşırsa sevinirim.

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT / ALIM SÜRECİNE GEÇİLMİŞTİR.

Eminth
Admin
Mehmet bitti mi bu split? Bittiyse arşive alalım.

Re: GREY VETİVER TEKİN ACAR 100 ML EDP SPLİT / ALIM SÜRECİNE GEÇİLMİŞTİR.

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Eminth yazdı
Mehmet bitti mi bu split? Bittiyse arşive alalım.
Bitti abi. Anıl'ın durumu nedeniyle kendisininkini iptal ettim. Diğer arkadaşlar parfümü teslim aldılar.Arşive alınabilir.