Frederic Malle

Değerli arkadaşlarım merhabalar.

İlgi alanımda olan FM parfümlerini yavaş yavaş alımlarımla kolleksiyonuma katacağım.
Her aldığım parfümün resimlerini ilk mesaja ekleyeceğim.

Parfümleri Zorlu Beymen'den alıyorum.

Dileyen arkadaşlarım olursa ve hangi parfümleri istiyorlarsa belirtebilirler.Ona göre alım yapabiliriz.
Parfümlerin sonundaki parantez içindeki rakam 10 ml fiyatıdır.

Dekant'ları yurtiçi kargo ile indirimli olarak gönderiyorum.

ESKİ FİYAT LİSTESİ

Angéliques Sous La Pluie 460 TL   (45)
Bigarade Concentree 560 TL   (55)
Carnal Flower 796 TL   (80)
Cologne Bigarade 392 TL   (40)
Dans Tes Bras 560 TL   (55)
Dries Van Noten 605 TL   (60)
En Passant 504 TL   (50)
French Lover (Bois D'Orage) 560 TL   (55)
Geranium Pour Monsieur 560 TL   (55)
Iris Poudre 605 TL   (60)
L'Eau D'Hiver 504 TL   (50)
Le ParfumDe Therese 605 TL   (60)
Lipstick Rose 560 TL   (55)
Lys Mediterranee 560 TL   (55)
Musc Ravageur 560 TL   (55)
Noir Epices 594 TL   (60)
Portrait Of A Lady 762 TL   (75)
Une Fleur De Cassie
Une Rose 792 TL   (80)
Vetiver Extraordinaire 594 TL   (60)

YENİ FİYAT LİSTESİ

Angéliques Sous La Pluie 525 TL   (50)
Bigarade Concentree 640 TL   (65)
Carnal Flower 909 TL   (90)
Cologne Bigarade 448 TL   (45)
Dans Tes Bras 640 TL   (65)
Dries Van Noten 691 TL   (70)
En Passant 576 TL   (55)
French Lover (Bois D'Orage) 640 TL   (65)
Geranium Pour Monsieur 640 TL   (65)
Iris Poudre 691 TL   (70)
L'Eau D'Hiver 576 TL   (55)
Le ParfumDe Therese 691 TL   (70)
Lipstick Rose 640 TL   (65)
Lys Mediterranee 640 TL   (65)
Musc Ravageur 640 TL   (65)
Noir Epices 678 TL   (65)
Portrait Of A Lady 870 TL   (85)
Une Fleur De Cassie
Une Rose 845 TL   (85)
Vetiver Extraordinaire 678 TL   (65)

Carnal Flower 10 ml SilverStar,10 ml NA

Geranium Pour Monsieur  10 ml SilverStar,10 ml jambi

Le ParfumDe Therese 10 ml SilverStar,10 ml fugazi

Lys Mediterranee 10 ml SilverStar

Une Rose 10 ml SilverStar

Re: Frederic Malle

*HOCA*
Aga fiyatlar uçmuş, ben 20 gün önce uğramıştım böyle değildi. zam yapmış adamlar :(
Yoksa Portrait of lady ve vetiver extreordinaire nin gideri var ama ki :)

Re: Frederic Malle

firestarter
yok hocam fiyatlar aynı geçen ay mı ne gitmiştim.. portrait of a lady akar..

Re: Frederic Malle

firestarter

Re: Frederic Malle

athena
Yasaklı Kullanıcı
Fiyatlandırmaya göre 10 yada 15 ml portrait of a lady talep edebilirim. Mutlaka denemek istediğim bir koku.

Re: Frederic Malle

Tekkenzaibatsu
Portrait of a lady adı gibi bir lady portresi değilde daha çok bir erkeğin portresi olabilecek bir parfüm. Oldukça koyu tonajlarda hafiften arabik yapıya sahip yoğun gül tütsü kokusu. Hafiften Montale Black Aoud çağrıştırıyor. Denediklerimden en beğendiklerim Musc Ravageur kesinlikle.

Re: Frederic Malle

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By felix
Gelecek ilk kokulardan alabilirim birer.Bilmediğim için kokuları isim yazmıyorum,şansa artık
Life is beatiful

Re: Frederic Malle

felix
Cevap olarak bu gönderi By athena
Fiyatlandırmayı parfümlerin sonlarında parantez içinde belirttim.
Portrait Of A Lady 100 ml fiyatı 762 lira.Bende 10 ml için 75 lira uygun gördüm.15 ml 112,50 yapıyor:)

Re: Frederic Malle

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By felix
Felix ne haber...

Ben 10 ml Musc Ravageur'a ortak olurum...

Re: Frederic Malle

*HOCA*
Vallahi Portrait of Lady i kağıda sıktılar, onu ajandamın arasına koymuştum. Bir hafta sonra kağıdı ajandada görünce atmıştım. aradan 1 ay geçti, ajandayı ne zaman açsam portrait of lady kokuyor, o kadarını söyleyeyim. :)

Re: Frederic Malle

felix
4 parfümün daha fiyatını aldım ve ilk mesajdaki listeye ekliyorum.

Angéliques Sous La Pluie 460 TL
Bigarade Concentree 560 TL
Dans Tes Bras 560 TL
Iris Poudre 605 TL

Re: Frederic Malle

firestarter
beymen de 500'e 100 tl indirim vardı hala devam ediyor mu bir bilgin var mı hocam?

Re: Frederic Malle

felix
Öyle birşeyden bahsetmediler bana.Ama birkaç gün sonra iki parfüm alıcam.O zaman sorayım.

Re: Frederic Malle

protectedsugar
Frederic Malle'dan şimdiye kadar hiçbirşey koklamadım; ama zannedersen birkaçı hariç-yani Jean-Claude Hella'nın parfümerlik yaptığı dışında- hepsinin kalıcılığı yüksek. "Portrait of a lady" zannedersem fazla gül ağırlıklı; aslında benim açımdan sorun değil, ama FM'de den şimdiye kadar hiçbir parfüm koklamadığım için, oyumu Musc Ravageur'dan yana kullanmak istiyorum.

Re: Frederic Malle

equipa suena
500 TL'ye 100 TL indirim FM'de geçerli değildi.

Denemeden alınacak en riskli kokulardan biri Musc Ravageur, önce denemenizi tavsiye ederim.

Kalıcılıklar her tende farklı tepki verebildiği gibi JC Ellenanın da parfümleri kalıcılık yönünden vasat değiller.

Re: Frederic Malle

protectedsugar
Açıkçası Musc Ravageur'un beni fazla şok edeceğini; yani olumsuz yönden şok edeceğini zannetmiyorum; çünkü YSL "Kouros" ya da Chanel'in "Antaeus"una; yani 80'lerin ağır toplarına bayılırım; yani benim reyim Musc Ravageur'dan yana...tabii ki aslında Frederic Malle'ım tüm parfümlerini koklamak isterdim.

Re: Frederic Malle

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Öyle birşeyden bahsetmediler bana.Ama birkaç gün sonra iki parfüm alıcam.O zaman sorayım.
arkadaşım 3 gün önce zorludaki beymenden tom ford'un görevlisi Handan Hn.dan noir de noir almış, görevli söylemiş 500 tl.lik her kozmetik alışverişine 100 tl. indirim diye.. ayrıntılarını ben de bilmiyorum.. ama 250 ml.lik tom fordlar olduğu bilgisini de verdi.

Re: Frederic Malle

athena
Yasaklı Kullanıcı
Mallelerin hemen hemen hepsi üst düzey kokular. Ellenanın en güzel parfümleri diyebilirim. Portrait of a lady ve french lover en güzelleri bana göre.

Re: Frederic Malle

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By firestarter
tom fordlara talep çok 250 ml.lik bi tane FM'den de bi tane split olursa indirimler de varsa güzel olur..

Re: Frederic Malle

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By athena
"Portrait of a Lady" nin daha ziyade bayanlar için olduğu söyleniyor; Musc Ravageur ise unisex deniliyor; dediğim gibi ben aslında illâkin de baylar, bayan parfümü ya da tam tersi kullanılmaz demiyorum; ama MR'nin unisex olması merakımı daha da arttırıyor.
1234 ... 12