Frederic Malle Vetiver Extraordinaire (ARSIV)

Frederic Malle Vetiver Extraordinaire (ARSIV)

Makedon

Re: Frederic Malle Vetiver Extraordinaire

Makedon

Re: Frederic Malle Vetiver Extraordinaire

felix
Acelesi yoksa,yada temin etmemiş olursanız yakın zamanda almayı düşünüyorum Volkan bey.O zaman paylaşırım sizinle:)

Re: Frederic Malle Vetiver Extraordinaire

Makedon

Re: Frederic Malle Vetiver Extraordinaire

felix
Özellikle denemediğinizi düşündüğüm Akowa yollamıştım size.Farklı bir Vetiver yorumu oda.Görüşleriniz izlenimleriniz nelerdir kokuyla alakalı,kullandığınızda bilmek isterim:)
Vetiver kokuları olarak ilanda olmayan kokularda vardı elimde azar miktarlarda.İstediğiniz olsaydı gönderirdim bilseydim:)

Re: Frederic Malle Vetiver Extraordinaire

Sahin
ben de isterim extra ordinate vetiver den