Frapin Orchid Man (20 ml civarı kaldı-şişeli verilecek)

Kilitli 9 mesajlar Seçenekler

Frapin Orchid Man (20 ml civarı kaldı-şişeli verilecek)

serif
Merhaba;

Ramazan ayında bir deneme yapalım bakalım. 100 ml olarak paylaşıma açılmıştır.

ml fiyatı 5 tl.

Kargo ücreti alıcıya aittir.

Muaddib 20 ml
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Frapin Orchid Man

Muaddib
merhaba
uygunsa 20ml'le katılırım..

Re: Frapin Orchid Man

serif
Admin
Muaddib yazdı
merhaba
uygunsa 20ml'le katılırım..
ekliyorum.
[...]

serif yazdı
Muaddib yazdı
merhaba
uygunsa 20ml'le katılırım..
ekliyorum.
talep olmayacak gibi. İsterseniz 20 ml kargolayabilirim.
[...]

CNYT
Konu başlığınız hayırlı olsun... Bu bölüme biraz zaman lazım...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Frapin Orchid Man

serif
Admin
Sağ olun Cüneyt Bey.

Bu arada 1 miktar kendime ayırdım. Forum dışı iş yerinden arkadaşlarda aldı.

Muaddib bey 15 ml lik dekant şişeleri aldım dilerseniz 15 ml olarak hazırlayabilirim.

Split dolmuştur.

Teşekkür ederim.
[...]

Şerif bey
kusura bakmayın ben foruma bir süredir giremedim.
hala geçerli ise geç kalmadıysak 15 ml uygundur bana..
başka arkadaş aldıysa da sorun değil..
Teşekkürler

Re: Frapin Orchid Man

serif
Admin
Muaddib yazdı
Şerif bey
kusura bakmayın ben foruma bir süredir giremedim.
hala geçerli ise geç kalmadıysak 15 ml uygundur bana..
başka arkadaş aldıysa da sorun değil..
Teşekkürler
15 ml size ayırmıştım. Mail gönderdim. Adres ve iletişim bilgilerini gönderirseniz memnun olurum.
[...]

20 ml civarı kaldı şişeli verilecektir.