Francis Kurkdjian Röportajı

murrjm
http://parfumhikayeleri.com/post/106499474330/roportaj-francis-kurkdjian

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

Medea LoveGergedan
Link için teşekkürler. İlginç birkaç nokta var söyleşide. Lumiere Noire'ın Catherine Deneuve için yaratıldığını bilmiyordum.

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

murrjm
Rica ederim.Bende yeni ogrendim. Hikayenin devamini da cok merak ettim

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

Lagerfeld
Lumiere Noire'ı ne kadar etkileyici yorumlamış;
" Lumiére Noire, yüksek dozda gül yağının, Malezya’dan paçuli notası üzerine inşa edilmiş karanlık ağaç akorunun bir anlaşmasıdır."

Saygılar Lord Kurkdjian
Teşekkürler Murrjm.
.

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

murrjm
Afiyet olsun Lagerfeld :)

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

şerif23
roportajı ben de okudum. bu ropörtajları verirken çok samimi cümlelr kurduklarını düşünmüyorum. nedenleri biraz hissi olduğu için ispat yolu kapalıdır:)
beni şaşırtan şey ise F.K nın lumiere noir i karanlık bulmasıdır. bu parfümü parlak berrak bulan bi tek ben miyim yahu

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

rapid
Açık ve temiz bir hissiyati taşıdığı doğru ancak diplerden gelen bi kirlilik var ln de.kimyon tarçın ve misk biraraya gelince mi oluyor anlayamadım. Hatta şahsi görüşüm bu parfümden gülü çıkarıp yerine farklı bir nota eklense sağlam bi maskulen bile olabilir. Yani ışığın karanlığı ismi bu parfüm için bence konulabilecek en doğru isim

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

şerif23
asumer yazdı
[...]
ama ne olursa olsun birkaç aydır top listemde 1. sıradaki yerini koruyor

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

rapid
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Açık ve temiz bir hissiyati taşıdığı doğru ancak diplerden gelen bi kirlilik var ln de.kimyon tarçın ve misk biraraya gelince mi oluyor anlayamadım.bu durumun parfüme karanlık bir hava kattığı kurkdjian i haklı çıkarıyor aslında.  Hatta şahsi görüşüm bu parfümden gülü çıkarıp yerine farklı bir nota eklense sağlam bi maskulen bile olabilir. Yani ışığın karanlığı ismi bu parfüm için bence konulabilecek en doğru isim
NA

[...]

Kimyon kullanıldığı pek çok parfüme böyle hafif kirli, ten kokusu benzeri bir hava katıyor (bknz: declaration) Burda da sorumlusu o olabilir. Alt notalarda kullanılan misk nefis, cazibesini büyük oranda ona borçlu LN bence. Bir de gülün yanına eklenen pelinotuna.

Re: Francis Kurkdjian Röportajı

airbus380
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Yves rocher in cerisier en fleur parfumu de kurkdijan a aitmiş. Kiraz çiçeği o kadar hassas çıtır çıtır bir çiçek ki bunun parfumunu ancak boyle bir isim yapabilirdi... Kokuyu koklamanızı öneririm çok ince bir kokusu var insanı canlandırıyor
..