Fragrantica sitesi

hmerhaba
Bu konu güncellendi de .
fragrantica sitesinde en çok görüntülenen yada yorum yapılan parfüm  linki bulabildinizmi, ben göremedim

Re: fragrantica sitesi

*HOCA*
Ben de aradım dostum ama ne en çok sevilen, ne de ençok yorumlanan şeklinde bir yer yok. Burunlar bile var, notalar var, notalara göre arama bile var. Ama o dediklerin yok :)

Re: fragrantica sitesi

Velociraptor
Cevap olarak bu gönderi By hmerhaba
iyi bakmamışsınız .. tekil beğenme bazında ilk 10 parfüm:

1 Million Paco Rabanne
Bleu de Chanel Chanel
Coco Mademoiselle Chanel
Hypnotic Poison Dior
La Nuit de l`Homme Yves Saint Laurent
Chloe Eau de Parfum Chloe
Narciso Rodriguez For Her Narciso Rodriguez
Guilty Gucci
Chanel N°5 Chanel
Le Male Jean Paul Gaultier
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: fragrantica sitesi

hmerhaba
linki verebilirmisin

Re: fragrantica sitesi

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
Evet link atabilir misiniz

Re: fragrantica sitesi

laedri
http://www.fragrantica.com/search/

Arama kriterlerinde sizin bekletilerinizi karşılayacak özellik yok ama yine de ihtiyacı karşılar diye tahmin ediyorum.
ouz

Re: Fragrantica sitesi

ouz
Cevap olarak bu gönderi By hmerhaba
arkadaş link veremez çünkü fragrantica da öyle bir sıralama yok o bildiğin kendi top list oluşturmuş ayrıca ben dünya genelinde en çok yorum + en çok beğeni alıcak 1.sıraya yerleşicek paco rabanne one million denilmesine inanmam fragrantica da sadece parfüm incelemelerinde sağ üst köşede çıkan yorum sayısı ve notalar bazlı beğeni var
ouz

Re: fragrantica sitesi

ouz
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
sen iyi bakamamışsın dostum fragrantica da 1.ci one million olamaz onca niche o kadar özel üretim parfüm tasarımları arasında

Re: fragrantica sitesi

hmerhaba
o halde başka hangi sitede bu tür bir sıralama olabilir.
ouz

Re: fragrantica sitesi

ouz
yabancı dilin iyiyse translate hariç dünyaca ünlü koku gurmelerinin blogları var Maison Francis Kurkdjian gibi onun haricinde notalardan yola çıkarak bakabilirsin

Re: fragrantica sitesi

єяяσя.
Fragrantica da güzel bir yazı okudum.

"Animalik kokuların yükselişi" diye, 3 bölüm
Okumanızı tavsiye ederim

http://www.fragrantica.com/news/Rise-of-the-Animalics-The-New-Dirty-Trend-Part-I-of-III-7272.html
http://www.fragrantica.com/news/Rise-of-the-Animalics-The-New-Dirty-Trend-Part-II-of-III-7293.html
http://www.fragrantica.com/news/Rise-of-the-Animalics-The-New-Dirty-Trend-Part-III-of-III-7317.html

Bu arada yazıyı hazırlayan arkadaşın fotoğrafı da epeydir gözüme çarpıyor .
1900 ler de çekilmiş son derece şık bir poz havası verilmiş.
Böyle bir fotoğraf ben de istiyorum

Re: fragrantica sitesi

єяяσя.
Frag da çok güzel bir sayfa açılmış yine.
Esxence fuarında en sevdikleri kokuları seçmiş editörler.
Kopyala yapıştırla uğraşmayayım herkes baksın ;

http://www.fragrantica.com/news/MUST-TRY-From-Esxence-Writers-Choices-7901.html

Re: fragrantica sitesi

vesna
Ozellikle son iki entry için  tesekkurler..

Re: fragrantica sitesi

BatuhanKLC

Re: Fragrantica sitesi

buraktemiz93
Cevap olarak bu gönderi By hmerhaba
Siralama dogru arkadaslar. Bu siralama, o parfumun dunyada en unlu parfum oldugunu belirtmez, bu siralama, o sitede en cok ziyaret edilen, aranan ve yorum yapilan, ayriyetten Rating alan parfumleri gosterir. Buna gorede o siralamada 1 million olmasi gayet normal. Sitede en cok yorum alan ve ziyaret edilen parfum sayfasi olabilir. Bu listede gecen sene La Nuit de l'homme 1. siradaydi. Surekli degisiklikler gozukecekdir.

Onca niche parfumu var demenizede aciklik getirim. Dunyada en cok tutulan yada satilan parfumler niche degil, designer parfumler. Sizin, benim gibi insanlar sadece niche parfumlere ilgi gosterirken , halkin cogunlugu parfumu sadece guzel kokmak icin bir yada iki sise aliyor, bunu yapmak icinde en basit Department store'a gidiyor. Burdada bulunanlar sadece designer parfumler.

Dunyada suana kadar en cok satilmis parfum Acqua Di Gio parfumunudur Giorgio Armanidan. Bunun pesinden 1 million, Fahrenheit ve Bleu de Chanel izlemekde.

Note: Amerikada yasiyorum ve cogu ornegi amerikaya dayali yapdim.
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: fragrantica sitesi

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
ɹǝpɹO ɟO ʇnO yazdı
Miguel'i instagramdan tanıyorum ben de.O da bu konuda ki rahatsızlardan

Re: fragrantica sitesi

Umut Kurtoğlu
Dewnew Hanım'ın küçük kardeşiyim diyerek giriyorum Fragrantica Club'a..Hayırlısı