Ferrari Bright Neroli EDT

єяяσя.
Derinmor da satışa çıkmış.
Başlık açılmamasına gönlüm el vermedi

limon, acı portakal, portakal çiçeği, turunç çiçeği, sichuan biberi, vetiver, paçuli, amber.

Re: Ferrari Bright Neroli EDT

Frozenwings
Gözüm sürekli bu kokuya gidiyor.  Deneyen ve bilgi verebilecek biri var mı?

Re: Ferrari Bright Neroli EDT

izeq06
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Ferrari bright neroli, ferrari noble fig, ferrari essence musk üçüde şu anda elimde bulunan parfümler, açık ara ferrari essence musk önde benim için temiz kalıcı bir koku yaza çok çok uygun bence, ferrari bright neroli bugün deneme imkanım oldu kaliteli bir limon kolonyası tarzında benim için kötü diyemem güzel bir koku bence tom ford neroli portofinoya benzetmişler kullanmadım bilmiyorum, noble fig ise incir temalı bir koku açılışı gerçekten güzel böyle yeşil incir yaprağı biraz incir tatlılığı ama sanki sonunu getiremiyor kalıcılık sorunları var gibi geldi ama şişeler özellikle çok güzel ve kaliteli