Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

BatuhanKLC

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

guardiannnn
vay güzel düşünceli kardeşim benim :) aventusla lidge göz alıyor
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

BatuhanKLC

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

perfumer
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
arkada aventus çok hoş duruyor acaba onu mu istesek :) beni yazabilirsiniz hocam bi çekilişe ilk defa geç kalmadan yazdırıcam adımı hep en sonlarda oluyordum

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

perfumer
ayrıca teşekkürler çok ince bir davranış

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Ne demek yüzüne bakmamak. Yüreğine sağlık. Ben yazılayım en baştan. Çıkarsa 30-35 ml dağıtırım 2-3 arkadaşıma.. Teşekkürler!

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
niye bakılmasın yahu? bak sen dolar taşar buralar bikaç güne.. beni de 3.sıradan yaz batuhancım..
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Bende katılmak isterim Batuhan ☺️

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
batuhan bey teşekkür ederim bu güzel davranışınız için.

forumda her parfüm kıymetlidir. hele bu hediye ise çok daha fazla kıymetlidir

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

esclapez
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Cekilisiniz hayirli olsun Batuhan bey.Onemli olan bu ince dusunceniz.

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC

Teşekkürler ;). Ben de katılayım.. Yenileri, güzelleri olur inşallah, kazanan arkadaşa da şimdiden tebrikler :)

3 Mar 2016 18:35 tarihinde "BatuhanKLC [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]> yazdı:

Öncelikle herkese merhaba.Bu konu ilk hediye konum İnşAllah da devamı gelir diyerekten sözlerime başlayayım
  *Parfümü 2 hafta önce Trendyol dan 1 alana 1 hediye kampanyasından aldım görüldüğü gibidir, hiç açılmamış jelatinlidir.Söz vermiştim hediye edeceğim diye 1 isini...
  *Başlık açıldıktan sonra üye olanlar katılamaz.
  *Parfümü gerçekten merak eden ,denemek isteyen ,kullanmak isteyen bir arkadaşa gitmesini istiyorum.(forumda merak eden bayağı bir kişi vardı)
  *En az 30 katılımcı olsun istiyorum.
  *Video ile çekilişte kazanan arkadaşı paylaşacağım.
  *Çekiliş günü 11.03.2016 dır.
  *Adminlerde katılabilir hiçbir sorun görmüyorum
  ***NOT:Parfümü kazanan kişinin parfümü beğenmeme durumunda satmasını istemiyorum, Ama hediye edebilir forum üzerinden.***
  Eksiğim veya yanlışım varsa eğer söylerseniz hemen düzeltirim.Teşekkürler...
Kazanan arkadaşa şimdiden hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullansın...

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Fendi-Fan-Di-Pour-Homme-EDT-50-ml-tp138508.html
Yeni bir konu başlatmak için Parfüm Çekilişleri, e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Parfüm Çekilişleri, buraya tıklayın.
NAML
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Batuhan bey ince düşünceniz için teşekkürler. Kuraya katılmak isterim.
Atam İzindeyiz!..

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

agefe
Beni de yazarmısın

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

tarkan
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Teşekkür ederim dostum ince düşünce için bende katılmak istiyorum

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

yalciner51
Vintange sever Tarkan hocam nasılsınız.
Atam İzindeyiz!..
BUU

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

BUU
Batuhan hocam öncelikle bu güzel paylaşım için teşekkürler. Bende kuyruğa katılmak isterim :)

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

nephila
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
baslik canlandikca canlaniyor. maskulen sever olarak benide yaziniz ustam.yorumlarda oyle yaziyor.umarim sert bir kokudur ve bana cikar))
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

Wadajat
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Hocam beni de yazabilir misiniz? Teşekkürler :)
Everything in its right place..

Re: Fendi Fan Di Pour Homme EDT 50 ml

Eminth
Admin