Felix'in takaslıklar listesi

Değerli arkadaşlar aşşağıdaki parfümlerim takasa açıktır.

Beğendiğim parfümler ile takas düşünebilirim.

[b]ŞİŞELİLER[/b]

Lubin Bluff 30 ml civarı
ASAQ Makkah Blend 25 ml civarı
Amouage Honour 65 ml civarı
Creed Tabarome 60 ml civarı
Micallef Avant Garde 30 ml civarı

[b]DEKANTLAR[/b]

Bond No 9 New I Love New York For All
Montale Vetiver Des Sables
Nishane Santa Love
Nishane Daft Blüten
Nishane Bosz Porusz
Tauerville Incense Flash
Lubin Neuve

Re: Felix'in takaslıklar listesi

alperdutkin
mail attım hocam
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Felix'in takaslıklar listesi

alperdutkin
Cevap olarak bu gönderi By felix
tekrar yazdım
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
Bu ilan baya eskide kaldı Alper bey:)
Satılık ve dekant ilanimdakiler ile güncellemem lazım bunu.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
Düzenledim takas başlığımı.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By felix
Merhaba hocam des sables duruyomu .
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
kadir.tbk yazdı
Merhaba hocam des sables duruyomu .
Merhabalar.
Geç cevap için kusuruma bakmayın.Sağlık problemim ile uğraşıyorum o bakımdan farketmedim.
Evet duruyor.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

kadir.tbk
Çok geçmiş olsun hocam umarım iyisinizdir . Bi mail atıcam size.
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Felix'in takaslıklar listesi

Umut Kurtoğlu
Hayırdır abi? Geçmiş olsun?

Re: Felix'in takaslıklar listesi

kadir.tbk
Dün ben konuştum umut hocam. Bel fıtıgıyla alakalı ameliyatlık bi durummuş.
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Felix'in takaslıklar listesi

protectedsugar
kadir.tbk yazdı
Dün ben konuştum umut hocam. Bel fıtıgıyla alakalı ameliyatlık bi durummuş.
Geçmiş olsun.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

camorr
Emre Bey geçmiş olsun.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
Çok teşekkür ediyorum sağolun hepiniz.

Fıtık ile alakalı sorunum var.Bel fıtığım yıllardır var ancak hissetmiyordum.Son dönemde yaklaşık 3 haftadır ters bir hareketim sebebiyle ağrım tekrar nüksetti.Yürümekte zorlandırıyor o derece.Şu an ciddi boyutta.

Ameliyat kesin.Yani durumum fizik tedavi'lik olayı geçti.Bu 3 doktordan aldığım bilgi.Yani ameliyat şart ancak akabinde dinlenme ve çok dikkat etme safhası en az 1 ay.
1 ay dinlenmek sadece kafamı kurcalıyor.Tek düşüncem bu.Halen daha karar verebilmiş değilim.Durum bundan ibaret.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
Takas listemi zenginleştirdim biraz daha.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
Güncel.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

xlusive
Merhaba 1 adet mail attım lütfen bakarsanız sevinirim. Ursa'ya talibim :)

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
xlusive yazdı
Merhaba 1 adet mail attım lütfen bakarsanız sevinirim. Ursa'ya talibim :)
Cevapladım.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

felix
Ursa ve Perris listeden uçtu.

Re: Felix'in takaslıklar listesi

cenk
Cevap olarak bu gönderi By felix
selam elimde 2 adet romeo gigli man var 50ml.takaslık.sıfır şişeli kutulu