Felix'in arananlar listesi :)

Değerli arkadaşlar şişeli olarak aradığım parfümler aşağıda listelenmiştir.
Elinde olan arkadaşlarım ulaşırsa sevinirim.Takas'da olabilir uygun olan arkadaşlar için.

Kilian Back To Black
Bond No 9 Scent Of Peace For Him
Initio Absolute Aphrodisiac
Maison Francis Kurkdjian Grand Soir
Maison Francis Kurkdjian Petit Matin
Frapin Orchid Man
Frederic Malle L'eau D'hiver

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

blueskies
Bu bahsettiklerim parfüm evleri,birçok parfümleri var.??

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

Shams
totalde 100 kadar üst düzey parfüm arıyorsun yani? Sahtelerini toplamaya kalksan 8-10 bin masrafı var diyim anlayın.

başka bir başlıkta markanın tüm parfümlerini aradığınızı yazmışsınız, Allah kolaylık versin hocam :)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

felix
Valla açıkcası evet çok masraflı olacak benim için biliyorum.
Bunun için masrafı biraz olsun azaltmak adına her aldığım parfümü kendime 50 ml kalacak şekilde splite açmayı düşünüyorum.Yani bu parfümlerin serisi rafımda olmazsa baya üzüleceğim sanırım :)

Le Labo sample'larını oda kokuları ile beraber sitesinden temin ettim.

Ya aslında bir yanımda diyorki hepsini alma,beğendiklerini al.Belkide öyle yapıcam bilemiyorum.

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

Shams
sample'ların tanesine 5 euro istiyorlar. Çok fazla. Şaşırmış bunlar:)
[...]

Cevap olarak bu gönderi By Shams
Bu arada siz 100 civarı diyince ben afalladım biraz:)
Şimdi Dior privee resimde görünen 9 parfüm var.Le Labo'da 15,FM'de ise 20 çeşit görüyorum.

Benim bilmediklerimde varmı ?
Varsa söylemeyin canım sıkılmasın şimdi:))

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

felix
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Her biri 1.5 ml.Bende tanesini 6 dolar'dan aldım.Toplamda 122 dolar tuttu.

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

Ustad
Dior privee 14
 le labo nun yeni çıkanlarında birlikte sayısını artık bilmiyorum en son moscow çıktı şehir serisinde.
FM ise 21 tane

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

Shams
lafın gelişi söyledim zaten tam 100 edecek değiller ya :)

50 olsun.
[...]

Aman durun yahu yüreğime indirecektiniz:))
50 olsun bizim olsun o zaman:)))
Bakalım inşallah hepsini elde edebilirim.Biraz yorucu olacak ama kısmet diyelim artık:))

Bu arada yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlarım ellerinize sağlık.

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

Parfüm Merakı
Admin
Felix bence küçük çaplı bir banka soygun planı yap sen. İş Bankasının şubelerinde daha çok para olur diye tahmin ediyorum soygun için. Denizbank'tan falan fazla para çıkmayabilir

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

Alobar
Cevap olarak bu gönderi By felix
Veya ayakkabı kutularını bir kurcalayın ,şansınız yaver giderse belki de sizin kutulara piyango vurmuştur :P

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

felix
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Raşit bey şu an arabadaydım ve sizin yorumunuzu okuduktan sonra sağıma soluma bakıp İş bankası şubesi aramaya başladım:)))

Diyorum ya biraz yorucu olacak ama kısa vadede olmasa bile uzun vadede olsun problem değil:)

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

felix
Cevap olarak bu gönderi By Alobar
Olabilir yahu eve gidince hemen dalayım ayakkabı dolabına :)))))))

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

equipa suena
Satışı pek de olmayan markalar. Yani kişisel bazda alanlar kolay kolay satışa çıkarmıyor. Lakin en zoru da Le Labo; çünkü Le Labo şişelerinin üzerine isim yazdırıldığından kişi kolay kolay satmıyor. Şişenin üzerinde kendi ismi yazması hoş bir hatıra olarak kalıyor çünkü ..

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By felix
..ne güzel bir manzara...

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

blueskies
Felix, yolun açık olsun!

Valla zorlu bir yol ama, keyifli olacağı kesin.

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

Coskun Murat
Cevap olarak bu gönderi By felix
Hayırlı olsun diyelim şimdiden :)) Yerinde olsam sevdiklerimi alırdım öncelikle. frederic malle'ninde böyle bir seti var onu da satın alırsın ne gereği var hepsinden şişe olarak almana, portrait of a lady ve bir tane daha vardı, ismi aklıma gelmedi şimdi, haricinde para ederini görmedim. Başka kolleksiyonlara yönelebilirsin. Bu arada kargo sorun çıkarmadı mı gümrükten geçerken?

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

felix
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Çok teşekkür ediyorum blueskies.Umarım daha iyileri,daha güzelleri sizlerin olur.

Re: Le Labo,Dior Privee,Frederic Malle

felix
Cevap olarak bu gönderi By Coskun Murat
Çok teşekkür ediyorum.
Her biri 5'er ml'den oluşan 18'li set var FM'de.Fiyatı en son 760 lira idi.Oda aklımda zaten.O şekildede yapılabilir.
Sanırım dediğiniz Musc Ravageur yada Carnal Flower olsa gerek.Çünkü öne çıkan parfümleri bunlar.

Kargo ile gelmedi Türkiye'ye.Amerika'da bir arkadaş vardı.Sitesinden onun ev adresine yolladık.Oda gelirken bana getirdi.
123