Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

dejavu06
Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun olan erkek parfümü tavsiyelerine ihtiyacım var arkadaşlar.Şimdiye kadar Aqua Gio, Armani code, 212 sexy man, burberry classic, polo classic, zara no:9 kullandım.fakat hiçbiri de kalıcılık ve farkedilirlik olarak tatmin edici değildi.Bu arada yaşım 33.Tavsiyelerinizi bekliyorum ;)

Re: Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

Parfüm Merakı
Admin
Dior Homme Intense'nin performansı fena değil.

Re: Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

CNYT
Dior Homme Vintage olursa evet, ama 3 saat üzeri performans isteniyorsa niche/designer parfümler denemeniz gerekir. Kış için Lalique Encre Noire A L'Extreme EDP önerilebilir. 2015 batch olursa çok daha iyi. Vetiver nedeni ile açılışı kuvvetlidir, biraz düz giden performansla (3-6 saat arası) birlikte hafif mürekkebimsi bir his uyandırsada, fiyatına göre iyi bulduğumu söyleyebilirim.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

Sümbülzade Vehbi
Encre noire kullandim kalıcılık müthiş fakat koku benlik değildi. Arkadaşıma sattım çok övgü alıyorum dedi. Seven aşık oluyor sevmeyen de kalıcı olsa dahi kullanmıyor. Kalıcı ama denemeden almayın encre noire bence.
Ayrıca takipteyim konuyu ayni beklenti bende de var parfümde.

Re: Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

OzanE.

Re: Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

Mesut göker
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
John varvatos - vintage. Müthiş bir koku. 👍

Re: Farkedilirliği yüksek ve kalıcılığı uzun erkek parfümü

CNYT
John Varvatos Dark Rebel öneririm...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***