Eylül Spliti -Ödeme Toplama Ve Kargolama

Eylül Spliti -Ödeme Toplama Ve Kargolama

Daha önceden sözünü ettiğim ve herkesin denemesini arzu ettiğim Suma Oriental ve yanına eklediğim bir kaç parfümle bu spiliti gerçekleştiriyorum. Ml sınırı yok en fazla talep eden şişeyi alabilir. Suma Oriantal için zaten extradan kendime 1 şişe aldığım için splite girmiyorum. Dağıtım ve ödeme toplama her zamanki gibi parfümler elimize ulaştıktan sonra alınacaktır. Eylül ayı sonuna kadar tamamlanmış olacaktır.

Ödemeleri bugün itibarıyla toplamaya başlayabilirim. Ödemesi gelen arkadaşların kargolarını yarından itibaren çıkarmaya başlayacağım. Suma oriental - Pozzo di Borgo 8 Mars 1764 - Aeon 001 ve Montabaco Intensivo nun 2. şişesi için diğer kargolamalar Ekim ayı ortası gibi olacaktır. Lütfen benimde iş yükümün hafiflemesi için diğer gelecek ürünlerle beraber toplu olarak yollarsın demeyiniz. Bakarsınız diğer ürünlerle beraber olacak şekilde ek bir split yapabilirim. Lütfen aşağıdaki formatta daha önceden bende kaydınız olsa dahi mail atmanızı önemle rica ederim.

Garanti Bankası
848 Çatalca Şubesi
6679466 Hesap no
İban: TR66 0006 2000 8480 0006 6794 66
Saim Altuğ Arslanca

Forum Nicki: xxxxxxxx
İsim Soyisim: xxxx xxxx
Telefon: 5xx xxx xxxx
Kargo Adresi: xxxx xxxx

Mail: altug_arslanca@hotmail.com

Aeon - 001 65ML  225Euro ML si 12.50
Sadece 333 Tane ve Farklı şişe numaralarına sahip Limited Edition olarak sunulan bir parfüm

Matrai 20
Medea LoveGergedan 10
Frozenwings 5
Debussy 3
kuzukardes 10
trustalt 5
DMR 12

Pozzo di Borgo - 8 Mars 1764 100ML 129 Euro ML Fiyatı 4.5

Anofta 5
matrai 30
Debussy 5
kuzukardes 10
radmurat 5
Anofta 5
agefe 5
protectedsugar 10
camorr 10
kayaa 5
B.taylan 10

Pozzo Di Borgo - 19 Mai 1957 100ML 129 Euro ML Fiyatı 4.5

Anofta 5
matrai 30
radmurat 5
Anofta 5
Frozenwings 10
agefe 5
erens 5
protectedsugar 10
camorr 10
kayaa 5
B.taylan 10

Une Nuit A Bali - Suma Oriental 100 ml Ml Fiyatı (145 Euro) ML fiyatı 5 TL

promesta 10ml
agefe 5
alfie 30
SilverStar 15
cantona8 10
Paranoid 10
kuzukardes 10
radmurat 10
-----------------------------

2.Şişe

erens 35
Debussy 5
B.taylan10
Optuna 10
Anofta 5
trustalt 5
camorr 10
Frozenwings 10
Makedon 10

-----------------------
3.şişe
vesna 50
Desert oud 10
kayaa 10
LesPaul59 5
Coppa Cabana 10
TME 10
protectedsugar 5

Jul Et Mad - Garuda 50 ML Fiyatı 175 Euro Ml Fiyatı 12.25

agefe 5
SilverStar 25
cantona8 5
Medea LoveGergedan 5
matrai 10

Slumberhouse Serisi 30 Ml Fiyatı 145 Euro Ml Fiyatı 17 TL

Slumberhouse Kiste

kayaa 5
LesPaul59 5
camorr 5
matrai 15

SlumberHouse Norne

1. Şişe
Debussy 5
kayaa 15
cantona8 5
LesPaul59 5
------------------------
2.Şişe
Medea LoveGergedan 15
TME 3
matrai 12

Slumberhouse Ore

1.Şişe
kuzukardes 5
Debussy 5
B.taylan 20
---------------------------
2.Şişe
kayaa 5
Medea LoveGergedan 15
matrai 5
camorr 5

Slumberhouse Jeke

kayaa 5
Debussy 3
Medea LoveGergedan 15
matrai 7

Slumberhouse Sadanne

agefe 5
SilverStar 5
cantona8 5
Debussy 3
camorr 12

Zoologist -Bat 60Ml Fiyatı 135 Euro Ml Fiyatı 7.9 TL

agefe 5
cantona8 5
erens 5
B.taylan 25
Debussy 5
Anofta 5
Makedon 5
matrai 5

Zoologist - Rhinoceros 60 ML Fiyatı 135 Euro Ml Fiyatı 7.9

agefe 5
SilverStar 15
cantona8 5
erens 5
Makedon 5
matrai 25

Ormonde Jayne - Black Gold 100 Ml Fiyatı 480 Euro Ml Fiyatı 16.8 TL

agefe 5
SilverStar 15
Debussy 5
B.taylan 5
matrai 40
kayaa 5
cantona8 5
camorr 10

Ormonde Jayne -Nawab of Oudh Intensivo 50 Ml Fiyatı 225 Euro ML Fiyatı 15.75

agefe 5
ibrhm 15
kuzukardes 10
Debussy 5
B.taylan 5
camorr 5
LesPaul59 5

Ormonde Jayne - Montabaco Intensivo 50 Ml Fiyatı 198 Euro ML Fiyatı 13.8 TL

1.Şişe
agefe 5
İbrhm 25
SilverStar 5
B.taylan 5
trustalt 5
camorr 5
---------------------------
2.şişe
kayaa 5
LesPaul59 5
matrai 40

Re: Eylül Spliti

promesta

Re: Eylül Spliti

matrai
promesta yazdı
Suma Oriental 10 ml alablir miyim altuğ üstadım
Ekledim üstad

Re: Eylül Spliti

agefe
Cevap olarak bu gönderi By matrai
 Hayırlı olsun Altuğ hocam bana  Slumberhousetan sadece Sadanne ve diğerlerinin hepsinden 5 er ml yazarmısın.

Re: Eylül Spliti

alfie
Altuğ hocam, Suma Oriental 50 ML bana yazabilir misiniz?

Duruma göre beni düşürebilirsiniz.

Re: Eylül Spliti

matrai
alfie yazdı
Altuğ hocam, Suma Oriental 50 ML bana yazabilir misiniz?

Duruma göre beni düşürebilirsiniz.
Hocam 30 ml yazdım seni şimdilik şişe hakkı her şekilde sende

Re: Eylül Spliti

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Montobaco intensivo yarısını alayım Altuğ hocam.

Re: Eylül Spliti

matrai
Cevap olarak bu gönderi By agefe
agefe yazdı
Hayırlı olsun Altuğ hocam bana  Slumberhousetan sadece Sadanne ve diğerlerinin hepsinden 5 er ml yazarmısın.

ekledim Gürcan hocam

Re: Eylül Spliti

matrai
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
ibrhm yazdı
Montobaco intensivo yarısını alayım Altuğ hocam.
Ekledim

Re: Eylül Spliti

matrai
Talebe Göre 2. veya 3. şişeleri açabiliriz suma oriental için

Re: Eylül Spliti

agefe
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
agefe yazdı
Hayırlı olsun Altuğ hocam bana  Slumberhousetan sadece Sadanne ve diğerlerinin hepsinden 5 er ml yazarmısın.

ekledim Gürcan hocam
Teşekkür ederim. Slumberhous 2 tanesini denedim çok beğenmiştim. Denemediğim 2 tane daha var bitmezse eve bakıp onlardan da yazdırırım.

Re: Eylül Spliti

ibrhm
20ml de Nawab of oud intensivo alayım Altuğ hocam

Re: Eylül Spliti

matrai
ibrhm yazdı
20ml de Nawab of oud intensivo alayım Altuğ hocam
Onuda ekledim

Re: Eylül Spliti

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By matrai

[...]