Etat Libre d'Orange

Parfum1'den Fat Electrician aldım.Ml ücreti 4 lira.
Dileyen arkadaşlarım talepte bulunabilirler.

cmoarnveuts 5 ml

Re: Etat Libre d'Orange

allure
bir an heyecanlandım putain des palaces spliti var diye.

Re: Etat Libre d'Orange

ssselçuk
ne yalan söyliyim bende vierges toreros sipliti var diye heyecanlandım :)
NA

Re: Etat Libre d'Orange

NA
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre Bey'i durdurmak ne mümkün
Çok ilginç, algılarla oynayan bir koku Fat Electrician. Vanilya, mür ve vetiver...
Merak edenelerin mutlaka denemesini öneririm

Re: Etat Libre d'Orange

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By felix
ben isterim 5ml kadar.

başka ELDO splitleri de bekleriz Emre Bey..

Re: Etat Libre d'Orange

allure
Bende bekliyorum

Re: Etat Libre d'Orange

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre Hocam selam,

Parfum1 sitesini ben yeni öğrendim sayenizde. Diğer arkadaşlar gibi vierges et toreros parfümünün vialini denemiştim, bayılmıştım.

Almayı denedim, ancak opsiyonlarda Türkiye'yi seçemedim.Yok çünkü. :(  Bir de ekranın solunda %10'dan %20ye kadar indirim var gibi bir şey var. Mailimi yazdım gelmedi.

Bu işin trick'i var mı, nasıl yapabiliyoruz alımı?

Re: Etat Libre d'Orange

ssselçuk
vierges et toreros split olursa bana 15 ml yaz üstad... mehmet kardeşe katılıyorum çok güzel koku :)

Re: Etat Libre d'Orange

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Etat Libre d'Orange

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
<quote author="Daniel">
Mehmet kardeş hangi parfüme benziyor söylediğin parfüm? Tarif edebilir misin? Sen iyi dediğine göre başarılı bir koku demektir. Bi araştırayım bakalım neymiş bu toreros..

Erdem abim :) Ben çok kısa bir özetleme yapayım. Hayatımda İspanya veya Meksika'ya gitmedim ama arena'ya gidip boğa güreşlerini izlediğinde etraftan hissedilecek öküz, deri ve kan kokusunun tam karşılığı. Koku günlük kullanıma uygun değil. Ama böyle idrarımsı misk kokacağıma, tam anlamıyla güçlü bir boğanın derisi gibi kokmayı tercih edeceğim bir parfüm. Sanki güçlü bir gladyatör, öküzlerin olduğu bir mandıraya giriyor ve hepsini doğramaya başlıyor. Burnuna gelecek koku bu.

Kokuyu ilk kokladığında, " Bu ne lan, Mehmet ne önermiş yaaa." diyeceğin bir parfüm. Baştan söyleyeyim, ancak kokunun müthiş derecede değişiklik göstermesi ve gerçek anlamda klas bir koku halini alması beni asıl cezbeden nokta. Diğer üst segmentte yer alan amouage tarzı niş parfümler, lezzetli baharatlar ile lüks hissiyatı verir bilirsin. Jubilation gibi.. Ancak bu koku, bitkisellik ile aynı şeyleri hissettiriyor.

Özetle, koku deri temasına sahip, ancak tuscandaki süet derisi gibi düşünme asla. Veya memo italian leather denediysen altından gelen deri değil bu.

Giriş oldukça sert, ancak o da hayatında parfümden alamayacağın bir koku. Devamındaki hissiyat ise oldukça lüks.

Parfümü almanı önerir miyim? 5 ml için kesinlikle evet. Dönüp dolaşıp, gül amber vanilya tütün içinde gezinip duruyoruz. Bu tat da bir deri kokladığına inanmıyorum. Koleksiyonluk.. Herkes sevemez. 8 kişi misk hissetmiş ama o hayvansı musk bu musk değil. Hayvansallık opsiyonunu, muhtemelen bulamayanlar bunu seçmiş.

Fragranticadan senin için böyle bir foto paylaşayım.

Re: Etat Libre d'Orange

Daniel

Re: Etat Libre d'Orange

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Daniel yazdı
Sağol Mehmet ancak bu kadar anlatılır
Dediğin gibi sıradan bir parfüme benzemiyor. Zaten bu Etat Libre bi tane normal parfüm yapmıyo. İlla antin kuntin bi iş yapcaklar. Merak uyandırıyor haliyle
Senin düşüncelerime bile önem vermen bana yeter abî inan:)

Aynen dediğin gibi.. Bana da eldo serisi geldiğinde her denediğim bir garipti. İlk kullanıyorum amann diyorum sonra elimi hareket ettirdiğimde bu neymiş ya hu dedim çoğunda.

Denk gelirse mutlaka al 5-10 bundan. Sevmesen bile bir garip gelecektir.

Re: Etat Libre d'Orange

felix
Cevap olarak bu gönderi By cmoarnveuts
cmoarnveuts yazdı
ben isterim 5ml kadar.

başka ELDO splitleri de bekleriz Emre Bey..
Tamamdır ekledim:)

Re: Etat Libre d'Orange

felix
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet yazdı
[...]

Selamlar Mehmet bey

Ben parfümü direk siteden almadım.Yurtdışından bir arkadaş vasıtası ike alıp getirttim.
Zaten bu sitenin Türkiye gönderimi yok diye biliyorum.Kaldıki gönderim olsa bile. Bu tarz sitelerden direk alışveriş her zaman için riskli.Tabiki gümrük sebebiyle.

Fiyat olarak genellikle orada yazan fiyat geçerli oluyor.Mesela bunu fragrancenet içinde araştırmıştık.Sitede diyelim 200 dolar yazıyor en son rakam olarak.Ama kupon ibareleri var %20 diye.Sanki onu kullanıp bir indirim daha alabilecekmiş gibi duruyor,ancak oraya yazılan fiyatların kupon'lu fiyatlar olduğunu öğrenmiştik.

Ben bu parfümü araştırırken Luckyscent üzerinden alalım dedik ama eğer yanlış hatırlamıyorsam 100'lük yoktu sitede.
Akabinde buradan aldık.

Re: Etat Libre d'Orange

felix
Yani dilerseniz diğerlerinide split yaparız,ancak gelmesi biraz uzun sürebilir.
Ladeesse'te fiyatlar 500 lira.Yurtdışı alım yaparsak 4 liraya geliyor ml ücreti.

Hatta başka bildiğiniz ve daha uyguna alabileceğimiz yer var ise yurtdışında,oradanda alabiliriz.

Re: Etat Libre d'Orange

cmoarnveuts
Emre Bey mail atmıştım, ulaştı mı acaba?

Re: Etat Libre d'Orange

felix
cmoarnveuts yazdı
Emre Bey mail atmıştım, ulaştı mı acaba?
Bakayım Onur bey.

Re: Etat Libre d'Orange

allure
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre bey ben beklemeye razıyım :) girelim bu split işine.

Re: Etat Libre d'Orange

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre Bey merhaba. size bir kaç gündür mail ile ulaşamıyorum - 2 mail attım - maillerde sorun mu var acaba?

Re: Etat Libre d'Orange

felix
cmoarnveuts yazdı
Emre Bey merhaba. size bir kaç gündür mail ile ulaşamıyorum - 2 mail attım - maillerde sorun mu var acaba?
Onur bey merhaba.Benim mail'de bir sorun var yüksek ihtimalle.Ancak son zamanlarda çok yoğunum ve ilgilenecek vaktim olmadı kusuruma bakmayın:)
Dün zaten cevaplamıştım mailinizi.
12