Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

elle61
Sayısını hatırlayamadığım kerelerce parfüm deneyimlerim olmuştur. Bunu da çok uzak olmayan bir zaman diliminde denemiştim ama kokuyu an itibariyle pek hatırlamıyorum. Fragranticaya baktığımda çok değişik notaları olduğunu gördüm.
Açılışta: Yasemin, gül, çeşitli sıcak baharatlar
Orta Notalarda: Paçuli, zambak, çam ağacı yaprakları, Guaiac ağacı
Baz Notalarda: Vanilya, bal, benzoin ve kehribar varmış.
Önceki deneyimlerimden hatırımda kalan az buçuk doğru bilgiler beni yanıltmıyorsa kremsi bir parfüm gibi geliyor bana.
Parfüm sadece 30 ve 50 ml. boyutlarında üretiliyor ki, bu bana çok ilginç geldi. Neden 100ml. boyutu yok?
Fragda ağır bir parfüm olarak betimlenmiş ve kalıcılığı da beğenilmiş ama bana çok ağır bir parfümmüş gibi gelmiyor, bilemiyorum. Parfüm bir de 4 puan almış ki, bu da çok beğenildiğini gösteriyor.
Tekrar denemeyi çok istediğim parfümlerden. En kısa zamanda da inşallah deneyeceğim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

Burakkk
Son yıllarda çıkan en beğendiğim en özgün bayan parfümü. Hatta kokusunu oldukça maskülen buluyorum. Bayan parfümü konusunda çok katı olan annem bile kullanabilirsin sırıtmaz üstünde dedi. Performansı gayet iyi, kokusu harika, ve bence kesinlikle Unisex.

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

elle61
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bugün deneyimledim bu parfümü. Öncelikle tarz olarak Black Orchid ve Versace Crystal Noir'e benziyor. Onlar gibi karanlık ve oldukça kalıcı bir parfüm.
Kadın parfümünden ziyade kesinlikle erkek parfümü gibi.
Tenimde güzel koktu ama fazlaca maskülen yapısı sebebiyle alacağımı sanmıyorum. Yine de belli olmaz sağım solum.
İçeriğindeki çiçeksi notaların zerrece esamesi okunmuyor. Parfüm tam bir baharat parfümü. Baharatlarla beraber en baskın notası fragranticada belirtildiği üzere çam yaprağı.
En baharatsı parfümseverlerin bile denemeden almaması gereken bir koku. Oldukça riskli bir parfüm.
Keşke az da olsa bir tatlılığı bulunsaydı... Daha kadınsı olabilirdi.
Bu tarz ancak daha kadınsı yapıda bir parfüm için Roberto Cavalli Nero Assoluto'yu tavsiye ederim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

Lagerfeld
Dün parfüm yorumlarıyla ilgili nette gezinirken denk geldim. Bi' erkeğin de oldukça rahat kullanabileceğine çok dem vurulmuş. Hatta çoğu bayan kullanıcı, bi' erkekte koklamayı tercih ettiklerinden de bahsetmiş.

Notaları ve havası çok çekici geldi bana. Deneyimleyenler, hakkında biraz daha bilgi verebilirler mi acaba. Radarıma girmek üzere kendisi.

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

kaside66
Kesinlikle maskülen bir parfüm. Yanlışlıkla mor şişeye koymuşlar. Odunsu notalar baskın.  Kaliteli olmakla birlikte kuru ve soğuk bulduğumu hatırlıyorum.

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

Recycled Stardust
Baskin odunsu bir parfum,bu sebeple erkek kullanimina da uygundur,dogru.Ben kokusunu cok begenmis ama haliyle kendi kullanimima cok agir bulmustum.bayanlarda yas isteyen bir koku ve biraz eski sandik kokusu da iceriyor.basarili.
After all,we are all recycled stardust...

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

jigglypuff
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Herkese katılıyorum bencede oldukça maskülen ve ağır. Kendi sitesinden aldığım bir sette 50 ml çıkmıştı ama kullanamadım.

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

Ozlemcixx
niyeyse bu kokudaki bir nota black orchid ile ortak gibi geliyor bana.. asla almayacağım kokulardan biri.

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

aliener
Geçen hafta kör alış yaptığım parfümlerden biri oldu. Odunsu oryantal grubundan. Piyasada sadece 50 ve 30 ml'lik şişelerde satılıyor ve 50'liğinden aldım ben. İnanılmaz beğendim. Açılışta çam ve baharat var ama hemen sonra vanilyanın o tatlılığını hissediyorsunuz. Amber de çok etkileyici. Ben Alien'i çok severim ama bu parfümü Alien'den çok beğendim. Bir de biraz maskülen ama vanilyadan mıdır benzoinden midir nedir, kadın parfümü olmuş bu.
Neyse, dedim ki bu koku benim imzamdır artık :) Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama kalıcılığı çok çok iyi değil, silajı da öyle. Ben bu aralar resmen silaj olayına takmış durumdayım. Yürüyünce arkamda kokum kalsın istiyorum. Bu parfümde hiç öyle şeyler olmadı. Hiç kimse parfümüm hakkında yorum yapmadı. Oysa Alien, essence absolue, Elie Saab'la ilgili övgüler almıştım. Bir de 100 ml'lik satışı olmamasından dolayı pahalıya geliyor bu parfüm. 50 ml'lik 225 gibi bir fiyat. 100 ml kullansak 450 tl. Bence çok fazla.
Peki ben ne yaptım, araştırdım ve bugun Kenzo Jungle L'elephan aldım kalıcılığı ve silajı çok iyi diye. Kör alış... Umarım beğenirim. Riskli bir parfüme benziyor.
Renkler, oldu bir kere, geçti, renkler…
Düşünmek gerekli başlarken, sen buna
Renk mi diyorsun? Ben serin–mavi
Ismarlamıştım sana sıcak çaylar yanında.
Lal

Re: Estee Lauder SENSUOUS NOİR Parfüm

Lal
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Benim karanlık kokum Noir. En sevdiğim, vazgeçemeyeceğim. Az bilinen, az sevilen. Bayılıyorum bu kokuya. Unisex  kokuları çok seven biri olarak kokuda unisex diye düşünüyorum. 😍