Erkek Modası

єяяσя.
Neden bugüne kadar böyle bir başlık açmadık diye düşündüm.
Balmain in bir şovunu paylaşmıştım daha önce ama sayfa açmak daha mantıklı.
Açıkçası moda şovlarını izlemekten zevk alırım.
Şuan ki maaşımla almam mümkün olmasa da izlemekle yetinenlerdenim.
Erkek moda şovlarından beğendiklerimizi bu sayfada paylaşabiliriz.

İlki benden gelsin.Canali nin kış defilesi çok hoşuma gitti.
Özellikle desenli-çizgili pantolonlar.

Ayarlar kısmından HD yi seçin daha kaliteli görüntü

Re: Erkek Modası

Optuna
greg laurenin yaz koleksiyonu cok iyi bana kalırsa, western maskülen..

Private Label - Ursa

Re: Erkek Modası

Re: Erkek Modası

giyotinberq
Giyimde hem yaşıma daha uygun olmasından hem de daha ulaşılabilir olduğundan İtalyan markalarını daha çok takip ediyorum. 2 senedir Ocak ayında Milano'ya gidiyorum. Şehir dışındaki outletlerden çok uygun fiyatlara baya bir şey aldım. Bu sene de gidecektim ancak okul durumlarından dolayı gidemeyeceğim. Ocak ve Temmuz ayında outletlerde ekstra indirim oluyor %70-%80'e varan. Gidecek olan veya gitmeyi düşünen varsa yardımcı olabilirim. Sırf alışveriş için bile gidilebilir meraklıysanız.
brktyr600@gmail.com

Re: Erkek Modası

Re: Erkek Modası

Re: Erkek Modası

Re: Erkek Modası

şerif23
pek ilgi alanıma giren bir konu değil. videolara bir göz atayım dedim ama her video dan sadece 1 dk izleyebildim. ama meraklıları için güzel bir paylaşımdır eminim

Re: Erkek Modası

Umut Kurtoğlu
şerif23 yazdı
pek ilgi alanıma giren bir konu değil. videolara bir göz atayım dedim ama her video dan sadece 1 dk izleyebildim. ama meraklıları için güzel bir paylaşımdır eminim
+1..Siyah sweatshirt, gri kot, new balance . Mis. Moda da neymiş. Heralde inanılmaz servetim olsa en son ilgileneceğim konu moda olurdu..

Re: Erkek Modası

Re: Erkek Modası

Medea LoveGergedan
İnsanın kendi kişiliğine uygun bir tarz geliştirmesi ve bunu da her değişen moda akımına adapte edebilmesi önemli bence. Stil, modadan daha önemli yani. Belli bir stil olmadan en son modayı takip etmek iyi bir sonuç vermiyor. Aslında, bir yanıyla, parfüm de bu bütünün bir parçası ve onda da kişilikle uygun bir tarz oluşması seçimleri kolaylaştırıyor.

Re: Erkek Modası

lawyerzzz
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Erkeğin modası bayanların modasının yanında devede kulak kalır:)
Sizlere tavsiyem bu aralar kışlıklar yavaş yavaş indirime girer, internet alışveriş sitelerini takip etmeye başlayın;)

Re: Erkek Modası

giyotinberq
Parfume bu kadar onem veren insanlardan bunlari duymak sasirtti 😄
brktyr600@gmail.com

Re: Erkek Modası

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Medea LoveGergedan yazdı
[...]
+1
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Erkek Modası