Encre noir sport, mont blanc indivudial, salvatore ferregamo f black?

Encre noir sport, mont blanc indivudial, salvatore ferregamo f black?

menanty
Encre noir sport, mont blanc indivudial, salvatore ferregamo f black

 Bu üç parfüm arasında kaldım, fiyatları birbirine yakın varsa tavsiyesi olan bekliyorum. Kamikazelik yapacağım çünkü girdiğim parfümelerilerde bulamadım bu üç parfümü.

Re: Encre noir sport, mont blanc indivudial, salvatore ferregamo f black?

Serinkan74
Encre noir sport farklı bir koku herkesin sevebileceği türden değil. Farkedilirliği yüksek olmasa da (sahibine dönük farkedilirliği iyi) kalıcılığı çok iyi. Ancak kör alışa çok uygun değil.
Mont blanc indivudial yumuşak, aromatik ve kaliteli bir koku. Çok güzel bir harmanı var. Kalıcılık ve farkedilirlik çok iyi. Joop homme ve creed orijinal santal benzetmeleri var.
salvatore ferregamo f black kullanmadım ama yorumlara bakılırsa tavsiye edilebilecek bir parfüm.
Farklı bir koku arıyorsan EN Sportu tavsiye ederim. Genel beğeni senin için önemliyse diğer ikisini deneyebilirsin.

Re: Encre noir sport, mont blanc indivudial, salvatore ferregamo f black?

menanty
 Tavsiyeler için teşekkürler

  Encre noir decant şişede kullanmıştım, çok yakın bulmadım kendime ama sport olanını çok merak ettim.