En iyi açık parfüm markası

1 mesaj Seçenekler

En iyi açık parfüm markası

delirium
Bu konu güncellendi de .
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki orijinal diye tabir edilen parfümler şu an ateş pahası.
Açık parfüm konusunda da süper deneyimli biri olarak deneyimlerimden bahsetmek istiyorum.
Bu zamana kadar denemediğim açık parfüm markası kalmadı.
Top 5 listemi yapacak olursam. en iyi açık parfüm  listesi
1. Alberto Sego Parfüm (açık ara hepsini tokatlar) bazı ürünleri orjinalden daha iyi performans sergiliyor.
2. David Walker (tam bir fiyat performans ürünleri sunan marka)
3. Bargello (eskiden süperdi ama şimdi bir şeyler değişti sanki)
4. D & P (zorda kalınca alıyorum yalan olmasın)
5. Loris (aslında fiyatına göre bir üst sıradaki markayı geçebilir diyebilirim)

1. sıradaki arkadaşımız diğerlerinden 5-10 tl fiyat fazlalığı farkı var ama ambalaj şişe ve içerik konusunda çok üst segment.
2 katı olsa yine alınır. Esansları isviçre malı diye biliyorum.
David walker da Alberto Sego Parfüm bulamazsanız düşünülebilir ve verdiğiniz paraya kesinlikle değer.
İlk markayı bulma sebebim gayet net açıklamalarının olması.

Açık parfüm denilince hemen bir ön yargı oluşuyor ama inanın onlarca parayı heba etmek yerine gerçekten işini iyi yapan bu firmalar değerlendirilebilir. Bu yazıya diğer markaları da deneyip güncelleme yapacağım.