En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Arturo's

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

erencan
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
creed aventus her mekana her havaya uygun

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Yalçın

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

protectedsugar
İlkler unutulmaz - Chanel'in Antaeus'u; kendimi titan gibi hissediyordum.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Arturo's
Lidge açık ara..

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

allure
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Velvet orchid.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

orkun
Amber Absolute ve Black Aoud. Hatta ikisini tek şişede birleştirsem karıştırmadan. Tek şişe ama ortasından ince bir camla ayrılmış ve 2 vaporisatörü var. Şahane olurdu.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

shantaram
her zaman ilk sıram Aramis Tuscany....

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

allure
Cevap olarak bu gönderi By allure
allure yazdı
Velvet orchid.
Ocak ayındaki cevabımı roses vanille ile değiştiriyorum.
Velvet orchid şu an 5. Ya da 6.  sıralarda

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

esclapez
ralph lauren safari

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

drekoo

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Sahin
zor soru olmuş bu :) benim favorilerim Bachmakov, Terre Hermes,Guerlain Homme L’eau Boisee, Lidge, DHI,Fahrenheit Absolute,...... diye gidiyor,seç seçebilirsen :))

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Bubiraşk
Zor olsada. Bir şeyi es geçemem. Narciso Rodriguez! (EDT)  Seviyorum seviyorum seviyorum!
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Burakkk
Dior Homme Intense 😍

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

allure
Cevap olarak bu gönderi By allure
temmuz ayındaki cevabımı değiştirmediğim için çok şaşkınım
allure yazdı
allure yazdı
Velvet orchid.
Ocak ayındaki cevabımı roses vanille ile değiştiriyorum.
Velvet orchid şu an 5. Ya da 6.  sıralarda

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

selcukoguz
Cacharel Pour Homme

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Libra
Erkek parfümü olarak en beğendiklerim dior homme intense ve bvlgari black.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Selcuk
Cevap olarak bu gönderi By Arturo's
YSL Rive Gauche

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Arturo's
2015 Kasım itibariyle Git.. Lldm çok zorluyor:P