En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

felix
NA yazdı
Tek bir parfüm söylemem gerekiyorsa kıyafet, mevsim, ortamdan bağımsız, her zaman tenimde kokusunu taşımak isteyeceğim, benle bütünleşecek bir parfüm olmalı bu... MFK Apom Pour Homme.
Aslında sizden çok beğendiniz Rien beklerdim Nadir bey:)))
NA

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

NA
felix yazdı
[...]
Seçerken çoook zorlandım :) Ama dediğim gibi ömür boyu her an üzerimde taşıyabileceğim bir parfüm gibi düşünerek, APOM dedim. Rien tam anlamıyla "zor güzel". Mevsim seçer, kıyafet seçer, ortam seçer...

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

JhanberG
Cevap olarak bu gönderi By felix
O benim her zaman 1 numaram.

Chanel - Platinum Egoiste
Görenedir görene, Köre ne ?

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

felix
Cevap olarak bu gönderi By NA
NA yazdı
[...]
Öyle olsun bakalım:))

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

gokhanvet
Cevap olarak bu gönderi By JhanberG
Yıllardır kullandığım Gvenchy Pİ var tabiki, son zamanda Terre D'hermes , tobacco vanilla ve DHI tahtını epey sallamakta.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Özgür
Cevap olarak bu gönderi By NA

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

bravo32
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Şüphesiz Lidge

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

pi-jey
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
Dior homme intense,givenchy pi, ve terre d hermes ama ne koklarsam koklayayım pi gibi olmuyor hiç bir şey :D
CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

elle61
Addict.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

julyus
Cevap olarak bu gönderi By bravo32
Şu anda Guerlain L'instant Pour Homme Extreme, the different company de bachmakov'u sipariş verdim, serge lutens chergui ve amouage jubilation'u yakın zamanda sipariş vericem belki bu parfümlerden sonra 1. sıram değişirmi bilmem .
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

cordelia
hocam guerlaini nerden sipariş verdiniz ?  bir de arkadaşom barcelonadan gelicek acaba 100 lük veya 50 lik şişe fiyatı ne kadar ?

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

rapid
parfümlerin dünyası benim için straight to heaven dan öncesi ve sonrası diye ikiye ayrılır

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

julyus
Cevap olarak bu gönderi By cordelia
cordelia yazdı
hocam guerlaini nerden sipariş verdiniz ?  bir de arkadaşom barcelonadan gelicek acaba 100 lük veya 50 lik şişe fiyatı ne kadar ?
Malesef extreme'in 100 lük yada 50 liği yok. sadece 75lik satılıyor.
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

ainos
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Newyork Amber bir numaraya yerleşti.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

dikistutmaz
İlk koklamamdan bugüne değişmeyen ve değişmesi zor görünen: Erolfa. :)

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

rasta82
tom ford - noir de noir
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
En Beğendiğim parfüm kullandıklarım arasında kesinlikle ilk sırayı hakeden Creed Green Irish Tweed

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

isacetin
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Kestirip atamıyorum birini ötekine tercih edemiyorum hepsini çok beğeniyorum :D
Zeitgeist

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Erhan
Bu konu güncellendi de .
Michael Kors - Michael Kors for men.
https://www.flickr.com/photos/97832517@N08/