En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

forallthat
Creed - Aventus

Kullandığım günlerde yaşadığım özel anlar yüzünden 1. sıradaki yeri çok sağlam.
-Öyleyse bağırın ulan, "Fenerbahçe çok yaşa!" diye..

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Tekkenzaibatsu
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Gucci Pour Homme 1. Tüm parfümler bir yana Gucci bir yana benim için.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Ersan_u
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Paco rabanne one million..
Beni benden almıştı ilk keşfettiğimde..
Öncesinde boynerde 20 tane parfüm deneyip beğenmemiş ve kızı da çileden çıkartmıştım.
Malesef beyefendi başka parfüm kalmadı bir tane kaldı onu da zaten beğenmezsiniz demişti kız el insaf dercesine :))
Bi deneyeyim dedim ve o an işte bu dedim,kıza dedim nereden çıkardınız beğenmediğimi :))
Kız kesin içinden küfretmiştir..

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

fsater
bond amber

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

tunakem79
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Klasik olacak ama Fahrenheit
Asil insanların basit sevgisiyle yaşamaktansa! Basit insanlaın Asil sevgisiyle yaşamayı yeğlerim...

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

benkan
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Herkese selam.Foruma daha yeni üye oldum ve ilk iletim olacak:)
Öncelikle raşit beye ve siz dostlarıma buradaki emek ve birbirinden değerli  yorumlarınız için sonsuz teşekkürler.
Benim demeyeceğim ama çevremdeki dostlarımın en çok beğendiği parfüm Tom Ford for Men.Tam anlamıyla tribün klasiği.Genel beğeniye çok uygun.
yaptığım yanlışlar için pişman değilim.
Tek pişmanlığım yanlış insanlar için yaptığım
doğrulardır...

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

byefendy
FM Musc Ravageur

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By benkan
Hos geldiniz .
Lumiere noir demek istiyorum

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

terasus
terre d'hermes ile Gucci envy for men arasinda gidip geliyorum. ikisini de severek kullaniyorum.
Mutlaka bir secim yapmam gerekecekse cevabim terre d'hermes.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Tobacco Vanille. Kapağı açıp koklamak bile aklımı başımdan alır..

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

blerox
Diptyque eau duelle..

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Shams
Sanırım NY Amber... Ya da Avetus.. Belki de DHI...dh mi desem.. bilemedim lidge de güzel...

Böyle sorular sormayın onlar benim bebeklerim.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

korro25
Cevap olarak bu gönderi By Tekkenzaibatsu
issiz bir adaya dussem ve yanima bira tane parfum almam gerekirse, alacagim suphesiz ki kouros olurdu.. sikmadan spreyinden koklardim bitmesin diye :)
Tabii ki Kouros!

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Hermes terre edt/dior homme intense.Çok düşündüm ikisi arasında hangisini seçsem diye ama seçemedim.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By forallthat
chergui

her kokladığımda aynı heyecan

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

laedri
Havanın soğuk olduğu zamanlarda Gucci "Envy"

Havanın sıcak olduğu zamanlarda James Heeley "Sel Marin"

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
Sedatt yazdı
Hermes terre edt/dior homme intense.Çok düşündüm ikisi arasında hangisini seçsem diye ama seçemedim.
İkisi, bana göre de piyasanın en iyi designerları kesinlikle.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

IDEGO
Cevap olarak bu gönderi By forallthat
NA

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

NA
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Tek bir parfüm söylemem gerekiyorsa kıyafet, mevsim, ortamdan bağımsız, her zaman tenimde kokusunu taşımak isteyeceğim, benle bütünleşecek bir parfüm olmalı bu... MFK Apom Pour Homme.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet kardeşim birde tv diycektim ama tek parfüm yazmaak gerektiği için böyle oldu.😃
12345 ... 8