En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

kadir.tbk
1. Creed Gıt
2. Le galıon  Vetiver
3. Vers le sud fath essentıal diyorum
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Libra
Artık Lipstick Rose...Yeni kullanmaya başlamama rağmen sanki çocukluğumdan beri benimle olan bir koku.Çok nostaljik ve güzel.İlk fırsatta büyük boyunu alacağım...

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Umut Kurtoğlu
Ocak 2017 itibari ile Git ile Lddm Eşit. Arkasında Peety var. Bu 3 tane parfüm bana ilginç duygular yaşatıyor.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Alican
cilve christian no 1
Roja Dove Enigma
Clive Christian No 1
Xerjoff Casamoratti 1888
İnitio Baraka
Slumberhouse Jeke - Kiste
Creed Aventus
Moonlight İn Heaven
Malle Vetiver Extraordinaire
Bond Amber
NY Bond B9

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

cecilia
merhabalar 1.sırada clive christian demişsiniz,ama altta 2.sırada:)

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Alican
enigma özel bi durumdan dolayı 1 de ama kaliteli içerik ve seçim açısından  no1 ilk tercihimdir. ayrıca top 10 a dağılım şahsım adına şu 1 şu 2 şu 3 ollsun diye olmadı. ben top 10 daki tüm parfümlerimi 1 numaram gibi beğenirim
[...]

cagri
çok fazla parfüm denemiş biri değilim
şimdilik bvlgari pour homme

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

baron
Çoğu kişi sevmesede benim için Bvlgari Black. O lastiğimsi koku ile vanilya gerçekten etkileyici.

Forumda yeniyim birini alıntılamadan nasıl mesaj yazılıyor kusura bakmayın beceremedim..

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

cagri
birini alıntılamadın. cevaba basıyorum ben de. başka yol bulamadım.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By baron
başka yol yok. :)

baron yazdı
Çoğu kişi sevmesede benim için Bvlgari Black. O lastiğimsi koku ile vanilya gerçekten etkileyici.

Forumda yeniyim birini alıntılamadan nasıl mesaj yazılıyor kusura bakmayın beceremedim..
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Askn
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Armani Black Code

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

gokmenkapkiner
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Dolce Gabbana Velvet series - Amber Sun Tek gecerim
Dallanip yesermekte var , bir de solmaca

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

DouglasCst
Cevap olarak bu gönderi By Özgür