En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Özgür

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
İlk 5'inizin bir alternatif başlığı olmuş bu..

Ama davete icabet etmek gerekir. O yüzden Tobacco Vanille diyeceğim.. Kışı sabırsızlıkla bekliyorum. 2 şişe stoğum ile. :)

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By Özgür

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Özgür

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

murrjm
Tom Ford Tobacco Vanille / Noir de Noir

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

different pulses
Ny amber...vazgecilmezdir.

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
dior homme intense

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

erdem
Forever Amouage Jubilation
yok

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

yok
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Hayatım boyunca sıkılmadan kullanacağım tek parfüm Jubilation XXV her zman baş köşede duracak...
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

rapid
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
ilkler unutulmaz hep birincidir...chergui

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Özgür
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Özgür
Cevap olarak bu gönderi By murrjm

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

noname
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Tobacco Vanille diyorum :)

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Özgür yazdı
Murrjm bakıyorumda seçim yapmakta zorlanmışsın:)
Seçebiliyorsan buyur sen seç :))

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By Özgür
Hermes terre d'hermes pure EDP     Tom Ford black orchid

Re: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

pikcell
Guerlain L'instant Extreme

[...]

Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Yavuz bey merhaba nasılsınız

Dior home intense 2007 varmı?  ;)

Emrah KÖKSAL

[...]

serdar73
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Birbirinden ayiramadigim 3 parfüm var 1cilik konusunda..pure havane-lidge ve tomford extreme..ama illaki 1.secmek gerekirsenpure havane yarim tık onde diyelim:)

RE: En çok beğendiğiniz 1. parfümünüz nedir?

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By yok
İyiyim Emrah bey sağolun buradan yazdığınızı görmedim ama dhi 2007 yok ne yazıkki, keşke olsa ama bu saatten sonra bulunur mu bilemiyorum.
M-rah yazdı
Yavuz bey merhaba nasılsınız

Dior home intense 2007 varmı?  ;)

Emrah KÖKSAL