En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

matrai
Amouage parfümlerinden en sevdiğiniz ve kullandığınız hangisi?

En Sevdiğiniz Amouage

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

Yaz için kesinlikle Beloved Kış içinse Jubilation XXV ve interlude favorilerim ama şunu söylemekte yarar var bir kaç parfümü dışında hepsi çok güzel

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

ibrhm
Memoir dışındaki butun kokuları arabik buluyorum ama arabik de olsa jubilationi da cok cok beğeniyorum ama her zaman favorim Memoir the dark knight.

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

erdem
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Forever jübilation,gerisi teferruat.
Lakin madem liste uzun kullandıklarım arasında beğeni sıram;
1.jübilation
2.epic
3.reflection
4.gold
5.lyric
6.memoir
7.ciel
8.beloved
9.interlude
şeklinde olurdu.

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

Minty

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

julyus
  1. Interlude
  2. Opus 6
  3. Reflection
  4. Jubilation
  5. Lyric
  6. Memoir
  7. Opus 8
  8. Opus 3
  9. Epic
10. Dia
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
1 numaram interlude, 2 numaram opus 3, 3 numaram jubi.

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

Eminth
Admin
Bu arada opus 9 çıkmış. Bence normal seri bu opus serisinin genelinden daha iyi.

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

matrai
Opus serisinde 3-4-5-6 iyi bana göre gerisini çok beğenmedim Opuslar içinden favorim ise Opus 5
www.parfumhobisi.com
Taz

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

Taz
Şimdiye kadar Jubilation ve Interlude kullandım, zaten onları da satmayı planlıyorum. Jubilation kokusu güzel ama ben böyle Interlude gibi sıradışı kokuları daha çok seviyorum. :)
Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.
TME

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

TME
Interlude, Jubi, Lyric

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Eskiden jubi, simdi memoir forever...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

erencan
Cevap olarak bu gönderi By matrai
tartışmasız jubilation

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By trustalt

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

cantona8

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Amouage parfümlerinden en sevdiğiniz ve kullandığınız hangisi?
 Reflection yok listede Altuğ. onu unutmuşsun. Genel beğeniye en uygunu Reflection, listede olsa müşterisi çıkardı.
Elimde 9-10 Amouge dekantı var ama hakkını vererek denediklerim Jubi, Interlude ve Reflection diyebilirim. Opuslardan bir kaçını Harvey de denedim sadece. Hakkını vererek denediklerimin üçünü de beğeniyorum :) Gelecek kış bütün dekantları bitireyim de daha kesin bir sıralama yapayım.

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

matrai
Evet onu unutmuşum aynı zamanda Fate yazmayıda unutmuşum :)

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

Gofret
Erkeklerde açık ara önde Interlude Man
Bayanlarda ise Lyric Woman
diğer bir favorim de The Library Collection Opus III

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By matrai
İlk aldığım dekant, ilk kokladığım niche parfüm Jubilation oldu aşık olmuştum resmen  o yüzden her zaman en sevdiğim Amouage Jubilation olarak kalacak galiba

Re: En Sevdiğiniz Amouage (Anket)

otisabi
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Amouage - Reflection Neden yok ?