En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

matrai
2 farklı nota bazen o kadar güzel bir uyum sağlarlarki bir parfümün temel noktasını oluşturabilirler. Ben artık tek tek notlardan ziyade notaların kullanımını göz önünde bulundurarak parfüm seçiyorum.
En beğendiğim Nota birleşimleri ise

Tütsü ve amber - İkisi süper bir uyum sağlıyor ortaya yanık tadında bir keskin amber kokusu çıkıyor son sıralar favorim birleşimim

Tütün ve vanilya - Tobacco vanillia da gördüğümüz gibi ortaya harika parfümler çıkabiliyor

Oud Ve Gül - Son sıralar oud temalı parfümlerde olmazsa olmaz ikili çok iyi bir uyumları var

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

allure
ben vanilyanın çiçek kombinasyonlarını seviyorum.
iris-vailya
gül-vanilya
portakal çiçeği-vanilya gibi

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

Umut Kurtoğlu
Turunç Notalar-Vetiver
Yeşil Notalar-Vetiver
Meyveli Notalar-Odunsu Notalar
Vanilya-Tütün
Bal-Tütün
Vanilya-Amber
Baharatlı notalar- Amber
Alkollü içecekler-Amber (Hemen ambre russe canlandı dimi gözünüzde:) )

Aklıma geldi benim ilk..

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

ibrhm
Deri - Tütün
Tütün - Vanilya- Meyveler
Bergamot, Limon - Deri
İris - Deri
Paçuli'yi şimdilik STH'da ve Coromandel'de sevdim.

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

Lagerfeld
Paçuli, kakao ve reçineye bi' de sandalağacı girdimi benim dünyam duruyor. Oturup romanlar, şiirler ne bilim denemeler şarkılar türküler falan yazasım geliyor:).

Nerde benim röpteşambır ve viskim...

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

Minty
Cevap olarak bu gönderi By allure

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

perfumer
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Oud ve Gül
Kakule-limon
Tütün-vanilya
Paçuli-civet

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

calexico
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Gül - Limon ...

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

Gofret
gül-odunsu notalar
gül-vaniya
gül-bal
gül-paçuli

kakao-paçuli-amber
menekşe-paçuli

iris-paçuli
iris-odunsu notalar

bal-odunsu notalar
bal-amber-karamel
bal-badem ezmesi
bal-ölmezotu
bal-çiçeksi notalar

vanilya-paçuli
vanilya-odunsu notalar
vanilya-amber

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

Cemile ışık
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Baharat ve vanilya birlesimi derim...

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

BaddestMan
Lavanta-Nane.
Prada Luna Rossa'da harika bi koku çıkartmış ortaya.

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

jigglypuff
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Vanilya-Meyve notası veya Vanilya-Çiçek notası

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi

elissab
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: En Beğendiğiniz Nota Birleşimi