Elie Saab le Parfum

maksimumwarp
Bu konu güncellendi de .

işte son zamanlarda denediğim ve aklımda en çok kalan kadın parfümü. edt versiyonu nasıl bilmiyorum ama edp olan kesinlikle özenli bir çalışmasının eseri ana ekseni bana göre neroli ve yasemin olmakla birlikte lineer veya tekdüze bir yapısı yok. çiçeksi yapısını muhafaza etmekle birlikte yumuşak geçişlere sahip, böyle olması insanın burnunu okşuyor ve projeksiyon-kalıcılık konularındada gayet tatminkar. fiyatı ortalamanın üzerinde gibi dursada bunu hakedecek kadar iyi olduğunu düşünüyorum.

Re: elie saab le parfum

murrjm
Bu koku cok seksi cok !
Birde parfum intense ini denedim ,koku denen seyin cenneten cikma bir sey oldugunu tekrar anladim.

Re: elie saab le parfum

courtesy
Çok çok merak ettim şimdi, denemem lazım mutlaka, elinize sağlık yorumlar için...

Re: elie saab le parfum

erdem
intense versiyonu tek kelime ile muhteşem bir koku.Kokusuna bayıldım ve eşime de denettim,o da çok sevdi.Kendisi koyu j'adore'cudur.Yurtdışı ziyaretimde aldım buradan daha uyguna.Geçen tekin acar'da sordum 400 küsür rakam diyor görevli bayan.Aldığım fiyatı söyledim ona boynunu büktü ne diyeyim der gibi.Kesinlikle her bayanın denemesi gereken kokulardan bana göre.

Re: elie saab le parfum

courtesy
Erdem bey merhaba, sayenizde hemen denemek istediğim bir parfüm, teşekkür ediyorum, mizuda fiyatı çok uygun şimdilik, 50ml 220₺, 100ml 299₺, sizce kör alışa uygun mudur? murrjm bey ve maksimumwarp beyler sizler ne dersiniz acaba? teşekkür ediyorum şimdiden...

Re: elie saab le parfum

protectedsugar
Parfümörü zaten Francis Kurkdjian; müthiş bir parfüm; ama Maison Francis Kurkdjian'ın bir üniseksi var; La Deese'de denemiştim; buna benziyor ama bunu güzellik açısından geçiyordu.

Re: elie saab le parfum

erdem
Cevap olarak bu gönderi By courtesy
denizgüneş yazdı
[...]
Deniz hanım şu an mizu'daki fiyat benim aldığımdan da daha uygun.Kör alıştan ziyade ben denenmesi taraftarıyım tabi imkan varsa.Ama çiçeksi kokulardan hoşlanıyorsanız beklentinizi fazlasıyla karşılayacaktır.

Re: elie saab le parfum

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By courtesy
Deniz Hanım,

Bellamola da 90 'lık fiyatı 250-TL. Niyetiniz varsa bellamola ya bakın derim.

Re: elie saab le parfum

erdem
Yalnız edp ile intense versiyonu arasında bariz koku farkı var.İntense harika iken edp olanı o kadar etkilemedi beni.
Eminth yazdı
[...]

Ben kokuyu hiç bilmiyorum:) Benim yazdığımda da bellamola ile mizu arasında 30 TL fark var.

Re: elie saab le parfum

courtesy
Çok teşekkür ediyorum Emin bey bilgilendirme için, baktım sizden sonra bellamolaya, ordaki edp versiyonu, methedilen intense versiyon, bilemedim şimdi, denemek lazım ama lokasyonum ne kadar izin verecek bakıcam:((

Re: elie saab le parfum

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By erdem
Erdem bey çok sağolun, benim parfüm zevki skalam oldukça geniş, her tür parfümden bulunur gardrobumda, notalarının kullanım tarzına bağlı, tüm çiçek kokularını sevemiyorum tabiiki, mesela DKNY gold favorilerimdenken, jadore değil...bi kararsız kaldım, keşke deneyebilsem...MFK tabii ki süper bi burun, Narciso rodriguez for her edt şaheserdir benim için...

Re: elie saab le parfum

erdem
denizgüneş yazdı
[...]
Deniz hanım sizin de belirttiğiniz gibi beğeniler,favoriler değişken olabiliyor.Hatta zaman zaman beğendiğiniz bir kokuyu bile bir müddet sonra beğenmeyebiliyorsunuz.Eşim J'adore hastasıdır en favorisidir ve asla vazgeçemediği tek kokudur.Bunun yanında Narcisso Rodriguez For Her EDP'de dolabında hep bulunur.Ben kanına giriyorum çoğunlukla artık sıkılmadın mı hep aynı kokuları kullanıyorsun diye.Değişik kokuları denetiyorum ara ara.İçlerinden Elia Saab Le Parfum İntense'yi çok beğendi ve sanırım favorileri arasına girdi diyebilirim.Ama yine de hiçbir kokunun denenmeden alınmaması taraftarıyım.

Re: elie saab le parfum

courtesy
Çok haklısınız Erdem bey, ya evet ben de deneme taraftarıyım ama işte bakalım ulaşabilecek miyim, tek tekin acarlı bi memleketteyim:((( çok teşekkür ediyorum yorum için, eşinizin parfüm zevki çok hoş, narciso seven biri asla yanılmaz diyorum:)) jadore'a saygım sonsuz bana hitap edemedi...eskiden ben de öyleydim, takılıp kalırdım bir iki parfüme, en fazla 3-4, sonra başladı hastalık:)))  gayet iyi anlıyorum onu:)))  saygılar...

Re: elie saab le parfum

merveahunbay
Le Parfum EdP bana kalırsa Francis Kurkdjian'ın ana akım şaheserlerinden bir diğeri. Parfüm notalarını seçerken Elie Saab'ın Lübnanlı olmasına çokça gönderme yapılmış; portakal çiçeği, gül, yasemin ve sedir ağacı (ki Lübnan bayrağında da bulunur sedir) orada günlük hayatta çokça karşılaşılan öğeler.

Açılışı portakal çiçeği yapıyor, zamanla harika bir gül-yasemin harmanı ortaya çıkıyor. Sonrasında da balın kremsiliği/tatlılığı ve sedirin acı/kuru tonları ustalıkla dengeleniyor. Amberin yerinde kullanımı da bu tatlı-kuru birlikteliği iyice kenetlemiş. Sanırım çok çok az da bir karabiber var. Ana akım kadın parfümlerinin yüz akı olmuş, hatta bana göre notaları harmanlama konusunda adamın kendi parfümevinden çıkan Lumiere Noire pour femme ve APOM pour femme'ın çok ilerisinde.

Re: elie saab le parfum

zett
merveahunbay yazdı
[...]

Merve hoşgeldiniz forumumuza..Aktif katılımlarınızın devamını  bekleriz

Re: elie saab le parfum

merveahunbay
Hoşbuldum

Re: elie saab le parfum

courtesy
Merve hanım merhaba, hoşgeldiniz, nasıl mutlu oldum anlatamam, tektim bir süredir burda:))) oldukça merak ettiğim bir parfüm, konumum gereği deneme imkanım kısıtlı maalesef:(( Tekin acarda varsa ancak bakıcam:(((

çok güzel anlatmışsınız elinize sağlık, peki intense versiyonunu denediniz mi? ve sizce MFKnın narciso rodriguez edtsini çok severek kullanan bir bayan olarak kör alışa ne derece uygundur? teşekkür ediyorum şimdiden....

[...]

Tekin acar'da olması lazım intense.Yoksa bile başka mağazalarından getirtebiliyorlar.Talep ettiğinizde getirirler,denersiniz.Beğenmezseniz de problem olmaz zaten ellerinde kalma gibi bir dertleri olacağını zannetmiyorum.

Re: elie saab le parfum

courtesy
Çok sağolun Erdem bey, yordum sizi ha bire, tamam hemen gidip denicem:)))
1234 ... 6