Eau de Shalimar

Minty

Re: Eau de Shalimar

kaside66
Markofonide satıldığını gördüm. Reformule edip tekrar üretime başladılar herhalde.

Re: Eau de Shalimar

Re: Eau de Shalimar

Minty
Cevap olarak bu gönderi By kaside66

Re: Eau de Shalimar

kaside66
Tamamen haklısın Sevgili Minty. Yazıya dikkat etmemişim, EDT'ymiş.

https://m.markafoni.com/aradigin-tum-parfumler-kadin-parfum-edt-50-ml/urun/12789476/

Re: Eau de Shalimar

Libra
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Klasik shalimar ı çok seven biri olarak eau de shalimar ı çok merak etmiştim ama denemek kısmet olmadı.yabancı forumlarda da çok beğenildiğini görüyorum.keşke üretimi durmasaydı.zaten shalimar initial ı da durdurdular.linstant magic de artık üretilmeyecek diye biliyorum.bu yüzden guerlain a çok kızgınım.

Re: Eau de Shalimar

goodpasture
Fragrancex te bir ara satışa  sunulmustu. Ben de 1 adet  almistim. Bu kadar degerliyse kiymetini bileyim 😀