EN'leriniz..?

Makedon

Re: EN'leriniz..?

Makedon yazdı
Arkadaşlar merhaba;

  Biraz kapsamlı olacak fakat bilgi güncellemesi ve eğilimlerimizin son durumu hakkında bilgi sahibi olmamız - oldurmamız açısından sizi azıcık zorlayacağım.
Elimde yedi adet parfüm ailesi var: Sipre, Fujer, Oryantal, Odunsu, Ciçeksi, Gurman & Deri. Sizden; bunlara bir tane hayvansal ve bir tane de herhangi bir kategoriye sokamadığınız işleri eklemenizi istiyorum. Amma velakin, her aileye yazacağınız parfüm yalnızca bir adet olmalı ve sizin şu ana kadar olan koku yolculuğunuzdaki ''En'' ünvanını hak etmeli.

  7+2= En 9 isminiz... Sahne sizindir!
Şipre                      Chypre Palatin

Fujer :

 Green Irish Tweed&Invasion Barbare& Sartorial& Houbigant Fouger Royale

Oryantal :

LDDM& Ambre 114 (oryantal amber) ,Chergui

Odunsu :

 Spice Wood& Royal Oud& Vetiverus& Vetiver Veritas & Dior Vetiver&Santal Majuscule&Byerley&Olympic Orchids Woodcut, Pekji Odoon  Vs Vs Vs 25 tane daha sayarım hepsi de EN :)

Gourmand:

Tam gourmand olmasa da Lidge & Legendary Barista & Dress Code&Hermes Ambre Narguile

Çiçeksi:

Lesnez Turtle Vetiver Back, Hugo Boss Silk Jasmine, Amouge Reflection

Deri:

Guerlain Derby,Tuscan Leather, Bois 1920 Oro, İtalian Leather, African Leather, Atelier des Ors Cuir Sacre, Cuir Ottoman,Atelier Cologne Gold Leather, Papillion Anubis,Cuir Cannage,Leather Oud,Heeley Cuir Pleine Fleur

Hayvansal

Mfk Apls, Serge Lutens Mkk, Musc Ravageur, Salome, Masque Milano Montecristo

Vanilya

Guerlain Sdv, Diptyque Eau Duelle Edp,Tf Tobacco Vanille

Indie ve samplelardan denediklerimden hala anlamlandıramadıklarım var tür olarak. O kadar komplike ki bazıları.. Onları denedikçe eklerim..

Re: EN'leriniz..?

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Allah'tan her kategoriye bir tane demis Makedon :D

Re: EN'leriniz..?

Umut Kurtoğlu
Debussy yazdı
Allah'tan her kategoriye bir tane demis Makedon :D
Ana.. Cidden görmemişim.. Ben ekleyeceğimiz tür bir tane olacağını okumuşum sadece.. Off:/ En zoru elemek:/

Re: EN'leriniz..?

Debussy
Aynen. Ben de yapmaya calsitim ama olmadi. Birkac kategoride oluyor ama sadece one cikan.

[...]

 Royal Oud  :)

Gourmand:

Tam gourmand olmasa da Lidge &Hermes Ambre Narguile

Lidge sayılırsa Lidge yoksa Ambre Narguile

Çiçeksi:

Lesnez Turtle Vetiver Back

Deri:

Tuscan Leather & Heeley Cuir Pleine Fleur

Hayvansal

Musc Ravageur

Vanilya

Guerlain Sdv

Indie ve samplelardan denediklerimden hala anlamlandıramadıklarım var tür olarak. O kadar komplike ki bazıları.. Onları denedikçe eklerim..
1'e düşürdüm ..

Re: EN'leriniz..?

Makedon

Re: EN'leriniz..?

Debussy
Duzenlemis, alintida ama duzenlemis hali:) eve gidince ben de yazarim belki.

Re: EN'leriniz..?

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By Makedon

Re: EN'leriniz..?

Umut Kurtoğlu
Makedon yazdı
Teşvik edeyim:

  Chypre:Chypre Palatin
  Fougere:Jicky
  Oriental:Ambre Narguile
  Woody:Bois d'Ascese
  Floral:Fleur d'Oranger
  Gourmand:Ambre Narguile
  Leather:Divine Attraction
  Animalic:Salome
  Unclassified:Epice Marine
Şipre ile gourmandımız bir:) Kalpler bir olsun tabi önce:p

Yarın Bois D ascese günüm olacak tüm gün.. Sonrasında Royal Oud'un yerini alır mı göreceğiz..

Royal Oud Spice Wood ve bazı favori vetiverlerimden birini ayırmam gerçekten çok zor oluyor bana..

Jicky azıcık göndermen lazım bana :/

Re: EN'leriniz..?

Makedon

Re: EN'leriniz..?

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Şipre - Derby
Fujer - Jean Patou
Oryantal - Enigma
Odunsu - Norne
Ciçeksi - Silk Jasmin
Gurman - Fève Délicieuse
Deri - Fetish
Hayvansal - Salome
Aromatik - Newyork İntense

Re: EN'leriniz..?

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
  Chypre:Aventus
  Fougere:GIT
  Oriental:LDDM
  Woody:French Lover
  Floral:Bal d'Afrique
  Gourmand:Coromandel
  Leather:Private Label
  Animalic:Musc Ravageur
  Unclassified:Norne

Çok zor oldu. Bir sürü parfümün hakkını yedik.

Re: EN'leriniz..?

Umut Kurtoğlu
camorr yazdı
[...]

Norne için biraz havalar soğusun hakkını verecek gibi geliyor. Ağustos gibi kapaktan kokladım beni kışın kullan dedi koku resmen. Listene de bayıldım. Bunu belirtmeden geçemeyeceğim.

Re: EN'leriniz..?

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Şipre - Derby
Fujer - Jean Patou
Oryantal - Enigma
Odunsu - Norne
Ciçeksi - Silk Jasmin
Gurman - Fève Délicieuse
Deri - Fetish
Hayvansal - Salome
Aromatik - Newyork İntense
Abi unutuldu gitti Feve Delicieuse şaşırtıcı bir şekilde. En merakla beklenen kokulardan biriydi..Hatırlattığın iyi oldu..

Re: EN'leriniz..?

camorr
[...]

Sağol hocam biraz senin listeden kopye çektim:) Norne hakkaten çok farklı bir koku. Dikkat et sıkarken yeşile boyuyor. Adamı Hulk'a çevirebilir:)

Re: EN'leriniz..?

kayaa
chypre: chypre palatin
fougere: patou pour homme
woody: spice and wood
oriental:nawab of oudh
floral:french lover
gourmand:herod
leather:roja dove fetish
animalic:musc revageur
favori üçlü notam içki-vanilya-tütün: roja dove enigma

Re: EN'leriniz..?

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Herkese benzer şeyler yazacaktım ama dedim alternatif, yazılmanlardan ve forumda konuşulmayanlardan enlerimi yazayım:

Çiçek: Maai
Deri:  Puredistance M
Gurme: Pardon
Oryantal: Mouchoir de Monsieur
Şipre: Rue Cambon
Fujer: İnvasion Barbare
Hayvansal: Jil Sander Man I (Man Pure, 1981 tarihli çıkan)
Odun: Gaiac
Kategori dışı: 03. apr. 1968

Re: EN'leriniz..?

camorr