Dominique Ropion

felix
Çok beğendiğim parfümör'lerden biridir kendileri.Birçok işine saygı duyduğum bu parfümör'ün hayatı,çalışmaları ile alakalı detaylı bilgileri kısa süre sonra burada paylaşacağım.

Re: Dominique Ropion

rapid
özellikle bayan parfümlerinde klasik sayılabilecek eserleri vardır.lady million,alien,la vie este belle,carnal flower,portrait of lady,ck euphoria for women gibi hem çok satan hem de beğenilen kadın parfümlerine imza atmıştır.ayrıca çoğu markanın for women eserinde imzası vardır....erkek kokularında ise la nuşt de la homme,cn homme,ysl l'homme gibi çok satan kokularda da imzası vardır.bana göre portrait of a lady de kendini aşmıştır.

Re: Dominique Ropion

Shams
Tam bir kurt parfümör. Pek belirgin bir çizgisi olduğunu söyleyemem ancak yenilikçi olduğu açık.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Dominique Ropion

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By felix
Hiç yoksa Costume National Homme ve Portrait of  a Lady bir parfümör için yetebilir bile... 2009 un en iyi kadın kokusu seçilen Ck euphoria bayan ı da saymıyorum.

Re: Dominique Ropion

murrjm
Lalique Le parfum'un altından da bu adam çıktı

Re: Dominique Ropion

felix
Hayatı ve çalışmaları ile alakalı detaylı bilgileri paylaşacaktım ama vakit olmadı:)
En kısa zamanda ilk mesajımı düzenleyeceğim.

Re: Dominique Ropion

kaside66
Hem sanat eserlerine (Alien gibi, Frederic Malle için ürettiği parfümler gibi ), hem de geniş kitlelerin sevebileceği çok yüksek satış rakamları yakalayan parfümlere (euphoria, flowerbomb gibi) imza atan bir dahi. Yazınızı ilgiyle bekliyorum...

Re: Dominique Ropion

courtesy
+1

Carnal Flower ve Portrait of a Lady gibi muhteşem iki parfümün yaratıcısı, hayranım, zamansız ve nefes kesici, insanın nutku tutuluyor koklayınca...

Re: Dominique Ropion

felix

ALOF Mon Musc A Moi
Ustanın yeni çalışmalarından bir tanesi.