Dolce&Gabbana - The One Royal Night

Lagerfeld
EDP'sinin gizemi daha bitmemişken ağır bi' vurgun daha yapıyor D&G. Odunsu oryantal sınıfında.

Exclusive Edition adı altında çıkmaya hazırlanıyor. Formatı hakkında bilgi henüz yok. (EDP/EDT)
Yani bu EDT olmamalı bence.

Notalar;
Açılış; Kakule ve fesleğen.

Ortalar; Armut ağacı, hindistancevizi ağacının hoş kokulu tohumu olarak geçen "nutmeg".

Kapanış; Sandal ağacı, sedir ağacı, amber ve laden reçinesi.

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

Umut Kurtoğlu
Yok artık..Ama olmaz ki bu kadar hız..

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

matrai
Şu dolce gabbana benim gözümde BY Dolcenin üretimini bitirdikten sonra bitti. Ağzıyla kuş tutsa olmaz artık

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

Burakkk
BY'ın hem erkeği hem bayanı nefis parfümlerdi bence. Şişe tasarımları, kokuları ve performansları. Asla unutmayacağım iki parfümdür.

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

Umut Kurtoğlu
Ben bunu değil de Edp olanını edineceğim bir anıma geldiğinde..

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

єяяσя.
TME

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

TME
A'dan Z'ye tüm markaların Arap parasını almak için girmediği şekil kalmadı, bakalım daha neler göreceğiz.

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

Lagerfeld
Giriyorlar bi' Harvey'e ne bilim Harrods'a, binlerce dolarlık parfüm/makyaj malzemesi alıp çıkıyorlar.

Designer'lar bu pastadan ne kadar yiyorlar bilemiyorum tabi. Ama uğraştıkları belli yukarıdaki fotoda görüldüğü gibi. :)

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

BatuhanKLC

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

Relix_Andy_Maccol
ŞİŞE TASARIM GÜZEL AL BENİ DİYOR. THE ONE EDP ÇOK GÜZEL YAZ KIŞ KULLANILACAK BİR KOKUSU VAR DÖRT MEVSİM.

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

єяяσя.
Bu kokudan hala ses yok.
Birileri getirsin artık.
Bülent Bey e söylesek getirir mi acep?

Re: Dolce&Gabbana - The One Royal Night

felurian
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Bu parfüm neden hala Türkiye’ye gelmiyor 😪