Dolce&Gabbana THE ONE Parfüm

elle61
Yoğun vanilyalı, pudralı, biraz da tatlı bir parfüm. Bu tatlılık Angel veya Chopard Wish gibi değil elbette. Çok daha ölçülü bir tatlılık var The One'da. 4 yıl önce 1 tane 75 ml.(en büyük boyu 75 ml.) aldım. Parfümü yaklaşık 5 ayda bitirdim. Çünkü kalıcılığı yeterli değildi, tazelemek gerekiyordu. Hem kıyafetime hem de tenime bolca sıktığımda 5-6 saat idare ediyordu. Kokusuna aşık olsam da sırf çok kalıcı değil diye tekrar  almamıştım ama şimdi düşünüyorum da sırf kokusunu koklamak için bile bir süre sonra yeniden alabilirmişim gibi geliyor bana. Kokuyu özledim de zaten. Aradan geçmiş 4 yıl. (5 ayı çıkartırsak aslında 3,5 yıl ama konumuz elbette bu değil.) Ne diyordum, kokusuna aşığım diyordum. Bu muazzam kokulu parfümden sürdüğümde kadınlardan da erkeklerden de oldukça iltifat alıyordum. Keşke kokuyu ağırlaştırmadan daha kalıcı ve 100ml.lik yapsalar. 75 ml.lik parfümlere sinir oluyorum ben. Zaten çok net şeyleri severim, böyle arada derede kalmış şeylerden hazzetmem. 75 ml. nedir yahu? Parfüm ya 50 ml. olur ya da 100ml. Neyse... Koku mükemmel. Kış ayları için çok güzel bir seçim. Kesinlikle yaz aylarına ağır kaçacak bir parfüm. Kullanım yaşı 30 üzeri bence. Dediğim gibi tek handikapı çok kalıcı olmaması. Gün içinde tazelemek sizin için sorun olmayacaksa mutlaka ama mutlaka deneyin derim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Dolce&Gabbana THE ONE Parfüm

elissab

Re: Dolce&Gabbana THE ONE Parfüm

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By elle61

Re: Dolce&Gabbana THE ONE Parfüm

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
benim her daim dolabımda olacak parfümlerden biri the one. kokusuna bende aşığım. üstelik kendisiyle tanışıklığımız uzun zamandır olmasına rağmen sıkılmadım da.

Re: Dolce&Gabbana THE ONE Parfüm

jigglypuff
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Müthiş bir koku. Bana hiç ağır gelmiyor aksine vanilyalı ama hafif koku arayanlar icin tavsiye ettiğim bir koku. Tabi bir hafiflik hiçbir zaman bir daisy, veya light blue gibi olamaz ama bence çoğu vanilya notası barındıran parfüme nazaran hafif buluyorum. İlk sıktığınızda meyve notalarını yoğun hissediyorsunuz, daha sonra çiçeksi yanı bastırıyor ama en son kendini hissettiren vanilya.. Bence müthiş bir harmanlama. Dupesini arayanlar icin zara black amber cok iyi bir secenek bu arada.
Bu arada bende gerçekten 75mllik veya 80-90 mllik olanları anlamıyorum. Keşke 100mllik olsalar. Bana yetmiyor hiç bunlar..

Re: Dolce&Gabbana THE ONE Parfüm

Nefertari
Cevap olarak bu gönderi By elissab
Merhabslar bi konuda yardım lütfen iki seçenrğim var. The one ya da burbery body intense hangisini önerirsiniz?