Dolce Gabbana (red cap)

Minty

Re: Dolce Gabbana (red cap)

Umut Kurtoğlu
Minty hanım bir arkadaşım bu kokuya hayran ve bulmak istiyor hiç bulma imkanımız kalmadı mı acaba? Bana yardımcı olma şansınız var mıdır acaba?

Re: Dolce Gabbana (red cap)

Minty

Re: Dolce Gabbana (red cap)

Umut Kurtoğlu
Çok teşekkürler!

Re: Dolce Gabbana (red cap)

kartaliçe
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Aldehitlermi bayılırım! Almam lazım kokudankokuya sitesinden o zaman .o kadar çok parfüm varki aklımda hangi birini alacam batarım ben bu gidişle.Minty gucci edp yide yorumlarmısın :)ben o kadar iyi değilim parfüm yorumlamada ama senin yorumlarını zevkle okuyorum

Re: Dolce Gabbana (red cap)

Minty

Re: Dolce Gabbana (red cap)

kaside66
Teşekkürler güzel anlatımın için Minty. Gerçekten çok kompleks bir parfüm. Bu tarz sürprizlerle dolu, çok katmanlı parfümlere bayılıyorum. Değişken yapıları gün içinde insana keyif veriyor.  İşin ilginç yanı kırmızı kapaktan sonra çıkardıkları bordo kapak o kadar tek düze ki, başladığı gibi bitiyor. Hiçbir derinliği yok ve sıradan. Yazık olmuş bu güzelliğe....

Re: Dolce Gabbana (red cap)

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Çok hoş bir parfüm gerçekten. Aldehitlere zaten bayılıyorum. Hatta üretimden kalkana kadar uzun süre Bülent Ersoy'un sahne parfümü olarak kullandığını duymuştum.

Re: Dolce Gabbana (red cap)

Libra
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Çok beğenirdim ben bu parfümü.Yazık oldu gerçekten:(.

Re: Dolce Gabbana (red cap)

murrjm
Bana hiç gitmedi bu koku :(

Re: Dolce Gabbana (red cap)

kartaliçe
Ben çok seviyorum bu parfümü aldehitlerin çiçeksi notalarla mükemmel uyumu. Şöyle tuhaf bir yanı var tam kokusu geçti gelmiyor burnuma diyorum bir anda kokusunu alıyorum yada etraftan parfümün çok hoş adı nedir gibi bir soruyla karşılaşıyorum

Re: Dolce Gabbana (red cap)

murrjm
kartaliçe yazdı
[...]
Performans olarak beni de üzmedi ancak tenimde olmadı kokusu