Doğumgünleri :))

Umut Kurtoğlu
Arkadaşlar bu küçük ailemizin birbirinden kıymetli üyelerinden biri olan,gerçekten birçok kişiye inanılmaz desteği olan Matrainin doğumgünü bugün.. Kendisi yaşlı bir insan 33 yaşına girdi hesabımca:) Bu başlık vesilesiyle birbirimizin bu özel günlerini de kutlamak nasip olur umarım.. Kendisi yarın hazırlıklı olsun! :)

Re: Doğumgünleri :))

Lagerfeld
Mutlu yıllar olsun Altuğ hocama. Sağlıkla nice 467 buçuk milyar yıllara. Tabi o zaman Jüpitere falan gider seyahate bi' "parfüm merakı forumu" da jüpi'nin yüzeyine yazar gönderir. :)

Benimde 2 gün sonra. baya 30 iyice bitiyor yalnız...

Re: Doğumgünleri :))

Umut Kurtoğlu
:))) Oy oy oy .. Size de nice yıllara şimdiden.. Benim saygıdeğer büyüklerim:)

Re: Doğumgünleri :))

Eternal77
Bu siralar dogum gunu olan Herkesin yeni yaşı kutlu olsun... Benimkine daha çok var...Ama bu sefer 38 olucam...
ATAM IZINDEYIZ. ..

Re: Doğumgünleri :))

felix
Doğum gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum Altuğ bey.
Bu ve bundan sonraki her seneye aileniz ile beraber sağlıklı,mutlu ve huzurlu girmeniz dileğiyle.

Re: Doğumgünleri :))

felix
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
[...]

Sizinkini ne yapsak şimdimi kutlasak iki gün sonrayamı bıraksak sevgili Lagerfeld:)

Re: Doğumgünleri :))

sayenizde forumun yaş ortalamasının 30yaş ve üzeri olduğunu da görmüş olduk

matrai'ye de sağlıklı huzurlu mutlu seneler.. yeni yaşı hayırlı uğurlu olsun :)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Doğumgünleri :))

EgemeN
Altuğ Bey'e sağlıklı ve huzur dolu yeni bir yaş diliyorum. Nice senelere.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Doğumgünleri :))

RİYAFES
Sağlık,Mutluluk,Huzur bol parfumlü yıllar dileğiyle Altuğ Bey

Re: Doğumgünleri :))

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Lagerfeld yazdı
[...]

Aman Emre hocam teşekkür ederim hergün yeni bi' gün, hergün doğuyoruz. Ne zaman isterseniz. :))

Re: Doğumgünleri :))

elle61
Mutlu yıllar Altuğ Bey.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Doğumgünleri :))

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld, şimdiden doğum gününüz kutlu olsun.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Doğumgünleri :))

matrai
Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim Umut a ayrıca teşekkür ediyorum. Ne zaman söylediğimi bile hatırlamıyorum ona hangi gün doğum günüm olduğunu ama o unutmamış. Sizlerle beraber nice yaşlar geçirmek dileğiyle.

Re: Doğumgünleri :))

agefe
Altuğ Bey doğum gününüz kutlu olsun. Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve mutlu nice doğum günleri kutlamanızı diliyorum.
TME

Re: Doğumgünleri :))

TME
Doğumügünü olan arkadaşların doğumgünlerini içtenlikle kutluyorum, umarım sevdiklerinizle mutlu ve huzurlu bir yıl geçirirsiniz.

Re: Doğumgünleri :))

MauMau
Doğum gününüz kutlu olsun, Altuğ Bey. Sevdiklerinizle daha nice yaşlar sizin olsun. Parfümünüz de hiç eksik olmasın :)

Re: Doğumgünleri :))

matrai

Bu guzel surprizi icin Umut kardesime cok ama cok tesekkur ederim. Hediyeden cok insanin sevildigini bilmesi daha bir guzel. Herkese cok tesekkur ediyorum

Re: Doğumgünleri :))

Hayro
Altuğ bey doğum gününüz kutlu olsun, sevdikleriniz ile birlikte nice mutlu senelere.

Re: Doğumgünleri :))

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Nice yıllara Altug bey. Hoş bir surpriz olmus gercekten :)
Private Label - Ursa

Re: Doğumgünleri :))

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Vay, vay, vay... Umut beyi bu müthiş hareketi için ayakta alkışlamak istiyorum
1234 ... 20