Doğubank Uzay Parfümeri

Velociraptor
Doğubank Uzay Parfümeri ile alışveriş yapacağımı ve tecrübemi paylaşacağımı söylemiştim.
Sipariş verdiğim Chanel (Allure HEB- Tester Değil)  geldi. Ürün bildiğim gibi ve sorunsuz. Konuşmadığımız halde kargo jesti yapılması beni sevindirdi .. Uzay parfümerinin yetkilisi Bülent beyin yaklaşımı da oldukça güzeldi. Niche bir parfüm alışverişi de yapacağım ilerleyen haftalarda, kısmetse onu da paylaşırım ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Yaptığım 6 niche alışverişim sorunsuzdu. Hediyeler de vardı. Tamamen orjinal tester ve kutulu. Lakin chanel heb ben sevemedim ya. Metalik bir koku var

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

Velociraptor
Metalik algılaman garip çünkü Heb için hemen herkes kremsi  der .. Nichelerin yok zamanında en süper parfümdü hala da hoşuma gider benim
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Heb gri şişe idi değil mi?  Başlarda hafif metalik citrus algılamıştım sanki ben

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

Velociraptor
değil hafif pembe şişe ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Ah özür. Sport tu benim dediğim

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

erts
Cevap olarak bu gönderi By Velociraptor
Arkadaşlar bu uzay parfümeride LIDGE olup olmadığı hakkında bilgisi olan birileri var mı denemek istiyorum ?
NA

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

NA
2 hafta önce vardı. Telefonu var forumda oradan ulaşıp sorabilirsiniz.

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

erts
Teşekkürler

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

Eminth
Admin
Geçen hafta vardı ve 250 TL' ydi. Forumdan olduğunu söylersen indirim de yapabilir.

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

-.égalité
Musc Ravageur splitindeki, MR oradan temin ettim. Gerçekten çok uygun fiyatla birçok parfümü satıyorlar. Özellikle AdParma serileri çok uygun fiyatlara sahip, yine Kilian refill fiyatları da son derece uygun. Ayrıca birçok Montale çeşitleri vardı ve artacağa benziyordu zaman içerisinde. Ben tavsiye ederim :)

Ayrıca ek olarak birçok kozmetik ürünü de mevcut, ülkemizde 140-180tl bareminden satılan göz farlarını (dior, chanel, ysl vb markalar vardı) 50-90tl fiyat aralığında temin edebilirsiniz. Yine birçok markaya ait rujlar, ojeler ve diğer ürünler vardı. Tom Ford'un rujları güzel bir hediye olabilir, yahut Dior göz farı seti :)

Eğer talep görürse ünlü paletleri de temin edebilirler sanırım (NAKED2 gibi) ve çok güzel hediye olabilir bunlar bence :)
Eski nick: Liberté

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

erts
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Parfümü deneyebilirim dimi ?
MD

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

MD
tabiki deneyebilirsin muhabbet sohbet edebilirsin çay içebilirsin forumdan gittiğini söyle ama doktor de deniz de emin de Burak de bilir o zaten :))

ben de bir back to black spliti yapmıştım refillden gerçekten güzel bir fiyata hoş bir split olmuştu, tabi dolar o zamanlar dutluktu :))))))

erts yazdı
Parfümü deneyebilirim dimi ?

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

erts
MD yazdı
[...]

Bu gece istanbula dönüyorum
Bakalım eğer bir aksilik olmazsa
cuma günü gitmeyi
düşünüyorum
Bilgiler için tesekkurler :)

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

different pulses
taksitli nasıl parfüm alınır uzay dan..mail order yapabilirmiyiz bilgisi olan var mı ?

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
cidden 50 tl indirim mi yapıyorlar ? yapan oldumu ınanmak da zorluk cekıyorum 50 cok az değil

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
terre hermes edt 220 tl miş 50 tl indirim yaparlarsa almayı planlıyorum

bu parfümeri den terre hermes alan oldumu

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

alfie
üretim tarihini kontrol edebilir misiniz?

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Benmi hocam

Re: Doğubank Uzay Parfümeri

alfie
Evet, uygun fiyata terre hermes almayı düşünüyorum demişsiniz. Şuradan bakabilirsiniz.

http://checkcosmetic.net
1234 ... 34