Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

Kilitli 144 mesajlar Seçenekler

Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

zett
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar,benimde rahatlıkla alışveriş yaptığım Doğubank Uzay Parfümeri sahibi Bülent beyle görüşmemiz oldu,yararımıza olabilecek bir pazarlık yaptım..Zaten en uygun fiyatlarla Niş tayfayı satan bu mağazadan,bizim forum üyelerimizden alım yapan kişi yada kişilere net en son satış fiyatı üzerinden,extra 50tl daha indirim sözü aldım..Gidenler forum üyesi olduğunu bildirsinler yeter..Çok değil belki ama çam sakızı çoban armağanı diyelimAyrıca stoklarına baktım liste çok geniş,bilginize!İsterseniz Listeyi burada yayınlayabilirimde..
Kargoyla gönderim imkanı var..İletişim:0212.513 16 67 (Forumdan aradığınızı belirtin,menfaatinize olur)
LİSTE:
Clive 1872-
Clive x
Clive v
Clive no:1
Amouage epic
Amouage honour
Amouage reflection
Kilian pure oud 100 ml refil/tester
Kilian incence oud 100 ml refil/tester
Kilian rose oud 100 ml refil/tester
Kilian musk oud 100 ml refil/tester
TF private;
Champaca absolute
Jonguille de nuit
Oud wood
Noir de noir
Rive d'ambre
Jasmin rouge
Santal blush
Neroli portofino
Tuschan leather
Ombre de hyacinthFleur de chine
Black violet
Lys fume
Cafe rose
İtalian cypress
Tobacco vanile 50 ml urun
Tobacoo vanille 100 ml urun
Male en passant
Male lipstick rose
Montale;
White musk
Musk to musk
Sliver aoud
Taif roses
Aoud lime
Black aoud
Royal aoud
Crystal aoud
Aoud Queen roses
Velvet flowers
Sweet oriantel dream
Red aoud
Robert piguet ;
Notes
Visa
Fracas
Oud
Bois noir
D&G velvet colection
Velvet deserd oud
Velvet tender oud
Velvet patchouli
Velvet wood
Velvet love
Velvet sublime
Velvet vetiver
Mancera;
Aoud s
Sand aoud
Rose aoud&musc
By kilian;
Forbidden games
Playing with the devil
Forbidden games
İn the city of sin
Flower of immortality
Absinthe verte

Bulent Uzel
Uzay Cosmetics

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

dekare
Bu bahsettiğin yer nasıl güvenilir mi? listeyi de alalım tabii

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By zett
Özel mesajla ya da buradan ürünler ve fiyatlarını yazabilirseniz sevinirim.

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By zett
Soner agam, liste fena olmazdı evet, designerlerde de kolaylık yaparlar mı acep... Hani 50 olmaz da 20 olur gibisinden :)

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

zett
Kesinlikle güvenilirdir,kendiside öncelikle tüccar değil,öncelikle Parfümseverdir unutmayın!Benim burayı tutmamın sebebi de esasen budur..Dizaynırlar içinde bize indirim olacak!

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

zett
Liste ilk mesajdadır!

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By zett
Merhaba Zett,

Fiyatlarını öğrenme imkanımız var mıdır ?

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

zett
Fiyatları için arayabilirsiniz..Telefonu verdim ilk ilanda..

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

Damandıra
Kilian larda 100 ml refil üretilmiyorki, 50 ml refil yapıyor kilian.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

metipek
Cevap olarak bu gönderi By zett
üstad teşekkürler çok faydalı bir bilgi elinize sağlık

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Hakkaten, kilian 100 lük refil var mı ki ?

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

zett
Evet, Kılıan Tester Refıller 100 ml olarak geliyor..

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By zett
Arkadaşlar sonuna kadar güvenebilirsiniz. Şu ana kadar aldığım tüm parfümler orijinal. Üstelik muhabbet olarak ta çok iyidir Bülent Bey.

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

*HOCA*
Clive christian var ya la... :)

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By zett
Ben de Uzay'dan 2 parfüm aldım ve memnunum. Ayrıca kendisiyle yaptığım sohbette bu forumu takip ettiğini söylemişti. Keşke parfüm yorumu, satışı gibi konularda aktif olsa. Mesela bu konuda yazan parfümlerin fiyatlarını öğrenmek isterdik sanırım.

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

zett
Evet,üyemizdir aynı zamanda Bülent bey,çok aktif katılamasada..

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

different pulses
her ne kadar kendisinden parfüm almamış olsamda telefon ile bir kaç parfüm sormak için aradığımda çok samimi bir şekilde ilgilenmişti.Parfümsever biri olduğu aşikar..

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

Velociraptor
Cevap olarak bu gönderi By zett
Mail adresi rica edeceğim ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

Shams
Cevap olarak bu gönderi By zett
Bülent Bey'le yaptığım alışverişlerden ve sohbetlerden çok memnun kaldım. Tavsiye ederim. İlgili ve bilgili bir insan. Parfüm çeşitliliği de yüksek. Daha ne olsun?
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Doğubank Uzay Parfümeri Nişler

PARFÜM
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By zett
Bülent Bey'i tanımıyorum etmiyorum, alışverişim de olmadı, ürünlerini de denemedim ama bir türlü bu uzay cosmetics'e ısınamadım.

Ben sahte veya gerçek yorumu yapmıyorum sadece benim içime sinmedi yani şüpheliyim bu firmadan. Ters cevap veren olabilir belki ama siz nasıl hiç alışveriş yapmadığınız ve pek duyulmamış yerlerden alışveriş yapınca acaba sahte çıkar mı ürünleri şüphesi duyuyorsanız bizde duyuyoruz.

Ayrıca forumu takip eden Bülent Bey üye olursa eğer veya özel mesaj yolu ile bir kaç soru sormak istiyorum. Veya buradan herkese açık bir şekilde sorarak soru cevap tarzında ve tüm eleştirilere açık olacak şekilde cevaplarsa, benim gibi şüphe duyanlar için gereken cevaplar alınmış olacaktır.

Foruma üye olması ve kendi firması adı altında bir başlık açması benim gibi tüketicilerin merakını gidermek ve fiyat ürün çeşitleri vs. konular hakkında bilgi vermesi faydalı olacağını düşünüyorum.

Herkese iyi forumlar...
1234 ... 8