Diptyque - Volutes - 2012

denondj
Beğendiğim bir parfümü kaleme almak istedim, umarım beğenirsiniz :).

Volutes - Diptyque; firmasının en güzel parfümlerinden biri olmasına rağmen, underrated olduğunu düşündüğüm bir parfümü. Markanın diğer popüler birkaç parfümünün(Eau duelle, Philosykos , Tam Dao) gölgesinde mi kalıyor bilemedim ama Volutes şahane bir kompozisyona sahip.

Parfümü yapan burunun adı Fabrice Pellegrin, ismi bana tanıdık gelmiyor, markanın diğer bir şahane kokusu olan Eau Duelle'de de imzası olduğunu görünce kendisini bu başarılı iki parfümü için tebrik ediyorum.

Tütün, bal, kurumuş meyveler, karışık baharatlar ve modern bir iristen oluşan Volutes, ülkemizde Beymen mağazalarında bulunabiliyor. Yer yer Thierry Mugler - Pure Havane'yi hatırlatsa da, marketlerde bulunan ve birbirinin klonu gibi olan tütün-bal notalı parfümlerden bir tık üstte ve kendi kalitesini belli ediyor.  Iris notası da şahane kullanılmış, zaten bence Volutes farkı da orada yaratıyor. Güzel harmanlanmış Volutes'in elegant ve hoş bir havası var.

Edt versiyonu için konuşacak olursam, kalıcılığı ve performansı yerinde.. Projeksiyonu da gayet güzel ve fiyatı da gerçekten iyi..  Unisex olarak satılıyor ama tütün kokusu puroyu çağrıştırdığından ben erkeklere daha çok yakışacağı kanaatindeyim.

Discontinued olmuş diye haber aldım, üzücü bir haber.. Bulun deneyin, severseniz de kaçırmayın derim.

Eğer ki benim gibi size de, Serge Lutens - Chergui böyle yarım kalmış, ya bir şeyi eksik gibi geliyorsa; o eksiği Volutes tamamlamış.

Irisli ballı şahane bir puro!

8/10

Kaynak: http://www.parfumdene.com/2016/05/diptyque-volutes-2012.html

Re: Diptyque - Volutes - 2012

guardiannnn
ben çok beğendim. teşekkürler denondj hocam.. kaleminize sağlık :)

denondj yazdı
Eğer ki benim gibi size de, Serge Lutens - Chergui böyle yarım kalmış, ya bir şeyi eksik gibi geliyorsa; o eksiği Volutes tamamlamış.
evet bana hep bişey eksik gibi geliyordu cherguide :) demek ki volutes denemek lazım..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Diptyque - Volutes - 2012

Umut Kurtoğlu
Bunu Cantona çok derdi hep.. Sampleı bir yerde olacak.. Bu yorumdan sonra denemek lazım. Ağzına sağlık hocam:)

Gerçi Chergui'nin yarım geldiği insanlardan değilim ben ama:)

34'de bence underrated kokularından..Süper bir koku ama hiç konuşulmuyor yurtdışında da..

Re: Diptyque - Volutes - 2012

BaddestMan
Teşekkürler hocam güzel yorumların için

Re: Diptyque - Volutes - 2012

RİYAFES
Teşekkürler güzel yorumlarınız için Ahmet Hocam...

Re: Diptyque - Volutes - 2012

denondj
Teşekkür ederim arkadaşlar,
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]

Hemşom biliyormuş ağzının tadını :)

34'ü deneyemedim ama güzel şeyler duydum hakkında, diptik genel olarak güzel parfümler üretiyor fiyatları da ütopik değil. O yüzden sempatik buluyorum.

Re: Diptyque - Volutes - 2012

umit.K
Kaleminize sağlık Ahmet Bey. Siteniz de gayet hoş gözüküyor. Zaman buldukça takip edilecekler arasında yerini aldı. Yorumlarınız ise gördüğüm kadarıyla kısa, öz ve net :) Sitenizde ilk okuduğum yorumunuz ise ciddi anlamda merak ettiğim ''MKF Lumiere Noire (2014 versiyonu)'' oldu. Yorumunuz sonrasında artık eskisi kadar merak etmediğimi belirtmeliyim :D özellikle yeni versiyonunu, şaka şaka yine de biraz merak ediyorum özellikle vintage versiyonunu.  Oylamalarınızı 10 üzerinden yapmışsınız ( ki bende şimdilerde neyi oylasam 10 üzerinden oylarım. 20'li yaşlara kadar 5 üzerinden oylama yapardım. 30'ları geçince 10 üzerinden ve buçuklu, hatta  küsüratlı olmaya başladı. Ama genel olarak buçuklu takılıyorum siz gibi).  Tek bir oy kullanıyorsunuz :) Bir tarafım acaba Koku, Kalıcılık ve Farkedilirlik için 3 oy kullansanız daha mı aydınlatıcı olur biz gibi koku dünyası amatörleri için diyor, diğer tarafım 3 oylama da neymiş, oy dediğin 1 tane olur tam olur diyor. Ama gördüğüm kadarıyla tarzınıza (net, direkt, etkili, dolaysız,toksözlü, haşin) tek oy daha uygun gibi duruyor.

Saygılar.

Re: Diptyque - Volutes - 2012

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By denondj

Re: Diptyque - Volutes - 2012

denondj
Cevap olarak bu gönderi By umit.K
umit.K yazdı
[...]

Teşekkürler Ümit bey, daha kısa yazmayı planladıkça yine de uzun bile oluyor.

Kalıcılık vs. değinmeye çalışıyorum yorumlarımda asıl olan parfümün genel kompozisyonun güzelliği bin tane şeye oy ver ver ver esas konudan kopuyoruz. Bir tane olsun tam olsun diye düşünüyorum aynen dediğiniz gibi :)

Tarzım hakkında yaptığınız yorumlarda güldürdü gerçekten..

Diğer tüm arkadaşlara da teşekkür ederim, ziyaret edin beklerim tabiki..

Re: Diptyque - Volutes - 2012

Umut Kurtoğlu
Denon hocamdan sonra almaya karar verdim.. Heyecanla bekliyorum.. Sample'ı vardı gerçi ama ona rağmen köralış yaptım bu yorumun hatrına:)

Not: Minik spreysiz samplelardan nefret ediyorum.

Re: Diptyque - Volutes - 2012

selen
Cevap olarak bu gönderi By denondj
Cİdden çok güzel bir parfum ben de bir parfum meraklısı olarak nasıl olur da bu parfümü buzamana kadar atlamışım diye hayıflandım hatta. Bana göre Serge Lutens in Cheruigi sinden ayrılan bir koku , bu parfümde bir yumuşaklık var ve cidden kadifemsi bir yumuşaklık içinde sıcaklık akıyor resmen.