Dior Privee serisi

Değerli arkadaşlarım merhaba

Malumunuz Dior Privee serisi artık Dior mağazalarında.
Sağolsun Armağan bey şu konuda bilgisini verip müjdesini istedi:))

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Mujdemi-isterim-td32602.html

Dior serisi ile alakalı split başlığı açıp gelecek olan taleplere göre alım yapabiliriz diye düşünüyorum.
Seri'de 14 parfüm var.

Fiyatlar şu şekilde :

125 ml 420 lira
250 ml 600 lira
450 ml 840 lira

Ml bazında hesaplarsak 450 ml olan şişe uyguna geliyor.

450 ml şişe olarak 11 parfüm bulunmakta ellerinde.

Bunlar şu şekilde :

New Look 1947
Eau Noire
Leather Oud
Cologne Royale
Gris Montaigne
Oud Ispahan
Patchouli Imperial
Granville
Grand Bal
Milly-La-Foret
Bois D'Argent

Diğer 3 parfümde 250 ml olarak mevcut ellerinde.Bunlarda şu parfümler :

Vétiver
Ambre Nuit
Mitzah

ML fiyatları :

125 ML için 3.40 Lira
250 ML için 2.40 Lira
450 ML için 1.90 Lira

Alım yapacak arkadaşlar hangisinden kaçar ml istiyorsa ve belirtirse dolacak ml oranına göre 250 yada 450 ml alabiliriz.
Her alacağımız parfümde şişesiyle beraber bana 100-150 ml kalacak şekilde düşünebiliriz arkadaşlar.
Konu altında istediğiniz parfümü ve almak istediğiniz miktarı belirtirseniz ona göre bir liste oluşturup ne alacağımıza karar verebiliriz.

 (250 ML ALINDI) Leather Oud : 20 ml caglar,10 ml fsater,30 ml blueskies,10 ml ykarakose,10 ml trustalt,10 ml ssselçuk,10 ml MD,10 ml alfie,10 ml korro25,10 ML SilverStar

(450 ML ALINDI) Bois D'Argent : 50 ml blerox,40 ml laedri,30 ml Tekkenzaibatsu,10 ml fsater,15 ml maxen,30 ml ykarakose,20 ml trustalt,10 ml erdem,10 ml Khan,10 ml toyota,20 ml ireyal,20 ml Ysn Bdr,30 ml Mehmet85,20 ml MD,10 ml alfie,10 ml korro25,10 ML SilverStar

(250 ML ALINDI) Oud Ispahan : 15 ml maxen,10 ml ykarakose,10 ml ssselçuk,20 ml ireyal,10 ml Khan,20 ml fsater,10 ml MD,10 ml alfie,20 ml korro25,10 ml zoroxu,10 ML SilverStar

(250 ML ALINDI) Ambre Nuit : 30 ml laedri,30 ml Tekkenzaibatsu,20 ml fsater,15 ml maxen,10 ml ykarakose,10 ml erdem,10 ml Khan,10 ml trustalt,10 ml MD,10 ml alfie,20 ml korro25,10 ml zoroxu,10 ML SilverStar

(250 ML ALINDI) Eau Noire : 15 ml laedri,20 ml fsater,30 ml ireyal,15 ml Khan,10 ML SilverStar,15 ml ssselçuk,15 ml blerox,15 ml Abeslang,15 ml korro25,10 ml alfie,15 ml zoroxu,15 ml toyota

(250 ML ALINDI) Patchouli Imperial : 20 ml caglar,10 ml fsater,10 ML SilverStar,15 ml Abeslang,15 ml korro25,15 ml ireyal,15 ml blerox,10 ml alfie,15 ml zoroxu,15 ml Khan,10 ml ssselçuk,10 ml ouzzz

(250 ML ALINDI) Vetiver :30 ml toyota,10 ML SilverStar,15 ml Abeslang,15 ml ireyal,30 ml laedri,15 ml blerox,10 ml alfie,15 ml Khan,10 ml ssselçuk,10 ml ouzzz

(125 ML ALINDI) New Look 1947 : 15 ml laedri,20 ml ykarakose,10 ML SilverStar

Oud Ispahan :  150 ml maxen,50 ml trustalt,50 ml protectedsugar,30 ml ssselçuk,30 ml toyota,30 ml Tekkenzaibatsu,30 ml byefendy,20 ml cenkd

Cologne Royale :20 ml ykarakose,10 ML SilverStar

Gris Montaigne :20 ml ykarakose,10 ML SilverStar

Granville :20 ml ykarakose,10 ML SilverStar

Grand Bal : 15 ml laedri,20 ml ykarakose,10 ML SilverStar

Milly-La-Foret :20 ml ykarakose,10 ML SilverStar

Mitzah :20 ml ykarakose,10 ML SilverStar,20 ml ssselçuk

Re: Dior Privee serisi

protectedsugar
Felix merhaba; 450 ml'lerden almak kesinlikle en mantıklısı. Şöyle bir sorun var; ben bu kokulardan hiçbirini tanımıyorum. İlk bahara giriyoruz; onun için ilk bahar hatta yaz için hangisi daha iyi gider bilgisini arkadaşlar buradan paylaşırsa çok iyi olurdu.

Re: Dior Privee serisi

equipa suena
İlkbahar/yaz number one Vetiver.

125 ml de neler varmış?

Re: Dior Privee serisi

felix
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
protectedsugar yazdı
[...]
Bende Dior serisini ilk defa edinmiş olacağım.O bakımdan kokuları ile alakalı hiç bilgim yok.Ama bilgisi olan arkadaşlarım mutlaka konu üzerinde yorum yaparlar diye düşünüyorum:)

Re: Dior Privee serisi

felix
Cevap olarak bu gönderi By equipa suena
equipa suena yazdı
İlkbahar/yaz number one Vetiver.

125 ml de neler varmış?
Serinin tamamının 125 ml'liği mevcut.

Re: Dior Privee serisi

different pulses
Körlemesine alınacak bir split için 450 ml .almak daha mantıklı .

Re: Dior Privee serisi

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By felix
Teşekkürler. Test edin derim. Şahsi fikrim ilk sırada mevsimsel olarak Vetiver.

Eau Noire
Paçuli Im.
Bois d'argent
Ambre Nuit

Mevsimsel olarak düşünülmediğinde diğer dikkate değerler.

Re: Dior Privee serisi

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By equipa suena
Teşekkürler..ben Vetiver'e hayır demem; peki şu 450 ml'liklerin hangisi acaba ilkbahar/yaz için en uygunudur?

Re: Dior Privee serisi

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By felix
EDC mi hocam bunlar?

Re: Dior Privee serisi

fsater
benim şahsi görüşüm 450 ml parfümün kotası dolmaz.onun yerine iki tane 250 ml almak daha mantıklı.30 ml tek parfüm almaktansa 15-15 iki farklı parfüm alıp fark vermeyi tercih ederim.Vetiverin baskın olmadığı her kokuya beni 15 ml yazın.en merak ettiğim kokusu Oud Ispahan ama raşit bey baya kötü not verdi.en merak etmediğim eau noire bunada çok iyi not verdi bu ikisi olabilir.bois dargent olabilir notları çok dikkat çekici.Patchouli Imperial keza olabilir.Ambre nuit ve leather oud kullandım ikiside iyi kokular denedim ama yinede bu fiyata alırım.Felix en güzeli sen bir git dene kafana yatanları yaz sanırım şişe ve parfümün büyük çoğunluğu sende kalıcak senin görüşün daha önemli.

Re: Dior Privee serisi

blerox
bois d'argent ilgi çekici notalara sahip bu fiyatlardan körlemesine de olsa girilir bence splite.. 125 lik alınacaksa 30 450 mllik olursa 50 ml'den girebilirim ben splite..

Re: Dior Privee serisi

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
New look tavsiye edilir :)

Re: Dior Privee serisi

fsater
kokucuk yazdı
New look tavsiye edilir :)
kadın parfümü olarak geçiyor.notalarına baktım çok çiçeksi.riskli olabilir bence.nasıl bir koku yorumlarmısınız

Re: Dior Privee serisi

laedri
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre hocam büyük sevaba giriyorsun :) Şimdilik gönlümden geçenleri aşağıda listeledim. Diğer arkadaşların talepleri doğrultusunda eksiltme yada artırıma gidebilirim.

Ambre Nuit  30 ml
Grand Bal    20 ml
Bois D'Argent 20 ml
Eau Noire    10 ml
New Look 1947 10 ml

Re: Dior Privee serisi

Tekkenzaibatsu
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Diğer başlıkta da yazmıştım Bois D'Argent gayet güzel bir parfüm.

Re: Dior Privee serisi

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By fsater
fsater yazdı
kokucuk yazdı
New look tavsiye edilir :)
kadın parfümü olarak geçiyor.notalarına baktım çok çiçeksi.riskli olabilir bence.nasıl bir koku yorumlarmısınız

Ylang ylang, vanilya, benzoin ve sümbülteberin mükemmel bir harmanı i. Biraz feminen evet ama riski almayı sevenler için biçilmiş kaftan.

Re: Dior Privee serisi

felix
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth

EDP'müş.Birkaç yurtdışı kaynaklı sitede bende Cologne olarak görmüştüm ama değilmiş.
Nemesis yazdı
EDC mi hocam bunlar?

Re: Dior Privee serisi

felix
[...]
Fatih bey açıkcası benim yorumlayıp alımlara etki etmem pek doğru olmaz diye düşünüyorum:))
Yani sonuçta benim beğeneceğim bir parfümü başka arkadaşlar beğenmeyebilir.Buda kendi açımdan huzursuz eder beni:)
Aslında ml fiyatı olarak kör alışada çok uygun.

Bu arada eğer doldurulabilirse 450 ml uyguna geliyor.Bakalım arkadaşlarımızın isteklerine göre şekillendiririz listeyi:)

Re: Dior Privee serisi

felix
İlk mesajın sonuna istekleri yavaş yavaş yazmaya başladım.Katılmayı düşünen bazı arkadaşlara mail yolu ile bilgilendirme yaptım.
Hangisinden kaç ml çıkacak ise ona göre alım yapabiliriz.

Re: Dior Privee serisi

Tekkenzaibatsu
Bois D'Argent 30 ml, Ambre Nuit 30 ml yazabilirsin hocam.
1234 ... 37