Dior Homme (Vintage)

asdaa

Şişe tasarımı oldukça başarılı ama kutusu için öyle diyemiyorum maalesef. Şişe tasarımına bayıldım zengin bir parfümmüş hissi veriyor kapak kısmı açılışı oldukça hoşuma gitti.

Üst notaları baskın olarak lavanta ve adaçayı kokusunu aldım başlangıcı bence biraz ağır.

Orta notaların da ise kendimizi kaptırırken araya giren o ruj kokusu ve pudra ile yumuşatılan kısımlara doğru ilerlerken sanki küçük masum tatlı bir öpücük kondurulmuş gibi bir his veriyor insana.

Alt notalarında da odunsu,patchouli,deri ve pudra kokusu geliyor ama son kısımlarda pudra kokusu çokta fazla hissedilmiyor.

Parfümü ilk sıktığınızda yapay çiçeğimsi kokularını alıyoruz.
Üst notaları; Lavanta,bergamut ve adaçayı. Adaçayı ve Lavanta biraz baskın diyebilirim.
Kalp notaların da  (orta notalar) ise aşırıya kaçılmamış tatlı bir koku karşılıyor bizi, o bayıldığım kısımlardan biri olan ruj kokusu hafiften devreye giriyor ve ardından ise yapay kakao girmekte. Yaklaşık 15 dakika içerisinde o çekici ruj ve kakao karışımı adeta sizi kendinizden alıyor.

Kalp notaları; Kakao,ruj,amber,kakule (baharat) ve bu kalp notasında devam eden bir çiçek kokusu var bundan eminim ama usta bir burun olmak gerekmiyor bunu ayırt etmek için, çok fazla harman çeşidi denemediğim için ne yazık ki bu çiçek kokusunu çözemedim :( Ama bulduğum zaman buraya bir düzeltme yapıcam :)

Dip notaları (Alt notalar); Silhat (patchouli),kabe samanı (odunsu),deri ve pudra.

Hangi mevsimlerde kullanılır ?
Sonbahar ve Kış ayların da.

Yaş ?
24 veya 25 yaş üstü için daha uygun. Genç bir kokusu yok.

Kimler kullanmalı ?
Hem erkekler hem de kadınlar da kullanabilir.

Kalıcılığı 8 saat civarı haliyle ortalama parfümlerden pekte farkı yok bu konu da üzüyor bizi. Bu yüzden intense versiyonuna yönebiliriz. Eski versiyon dior homme ve intenseler de iç kısım da ki metal gri renkte olur, intense'de ise sprey'in altında ki metal kısım gri olur. Eski versiyonlar daha yoğun ve fark edilebilirdirler. Kakao ve ruj kokusu daha baskın. Üretimi kalktığı için bulunması zor 0 haliyle 2.el olarak alınabilir tabi satıcısını bulabilirseniz. Fiyatı biraz daha ucuz olabilirdi.  En kısa zaman da kendi çektiğim resimleri de buraya eklemeyi düşünüyorum :)

Not: İlk resim Dior Homme Edt'nin eski versiyonudur.
2. Resim ise Dior Homme İntense (Edp)'nin eski versiyonudur.
Tasarımcısı Olivier Polge'dir.

Videosunu paylaşmadan olmaz demi :)

Artıları

1) Üretimi olmaması sayesinde pişti olma ihtimaliniz çok az hatta imkansız.

2) Fark edilebilir bir parfüm arayanlar için mükemmel bir seçenek.

3) Gece parfümü arıyorsanız çok iyi bir seçenek. Gün içerisinde de kullanılabilir.

4) Unisex olması.

5) Kadınları etkilemek için çok iyi bir tercih.

6) Lüks bir koku olması.

Eksileri

1) Üretimi olmaması sayesinde bu eski sürümü bulmak epey zor olacaktır.

2) Fiyatına göre kalıcılığı daha iyi olabilirdi.

3) Üst notalarında ki girişinde ki çiçeğimsi kokular ağır ve rahatsız edici.

Puanlar

Koku: 9/10

Kalıcılık: 7/10

Fark edilebilirlik: 9/10

Çekicilik: 10/10

Şişesi: 10/10

Kutusu: 3.5/10

Fiyatı: 6/10
tma

Re: Dior Homme (Vintage)

tma
Yasaklı Kullanıcı
farkedebirlik 9 mu ? ah nerde .

Re: Dior Homme (Vintage)

asdaa
Bence fark edilebilirliği oldukça iyi

Re: Dior Homme (Vintage)

Shams
Feminenlik barındıran bir koku olmak ayrı şey, uniseks koku ayrı şey.

Kadınlar onca parfümün içinden gelir de Dior HOMME kullanırsa yandık. Adı üstünde yani.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Dior Homme (Vintage)

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Shams yazdı
Feminenlik barındıran bir koku olmak ayrı şey, uniseks koku ayrı şey.

Kadınlar onca parfümün içinden gelir de Dior HOMME kullanırsa yandık. Adı üstünde yani.
Aynen…Uniseks bir koku değil Dior Homme…İçinde feminen ögeler barındırması onu uniseks yapmaz bence.

Re: Dior Homme (Vintage)

zett
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Shams yazdı
Feminenlik barındıran bir koku olmak ayrı şey, uniseks koku ayrı şey.

Kadınlar onca parfümün içinden gelir de Dior HOMME kullanırsa yandık. Adı üstünde yani.
114 incelemen başarılı,tebrikler Hastasıyım,bu ay kısmetse alıyorum

Re: Dior Homme (Vintage)

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By tma
Acaba denediğin dior homme yeni versiyon olabilir mi  Yeni versiyonları bilmiyorum ama eski versiyonları fark edilebilirliği bence çok iyi.

Re: Dior Homme (Vintage)

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By zett
zett yazdı
Shams yazdı
[...]

Gereksiz bir koku bence.HDP 114 , NY Amber varken gerek yok bence fazla masrafa girme hocam.Kendisini fazlasıyla sıkıcı buldum.
tma

Re: Dior Homme (Vintage)

tma
Yasaklı Kullanıcı
gereksiz  bir koku  neye göre gereksiz ?

Re: Dior Homme (Vintage)

zett
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth
Nemesis yazdı
zett yazdı
Shams yazdı
[...]

İkiside var bendw hocam eyvallah ama gereklilik anlayişlarımız farklı anlaşılan

Re: Dior Homme (Vintage)

Shams
Gereksiz bir koku olacak kadar tekdüze değil. Oldukça kompleks bir koku HDP 114 ancak fiyatı beni alternatiflere yöneltirdi üstadım. İstersen özelden biraz daha sohbet edelim. Bir şeyler çıkabilir.
[...]

bl3ndruth yazdı
gereksiz  bir koku  neye göre gereksiz ?
fiyatına göre…alternatiflerine göre...
tma

Re: Dior Homme (Vintage)

tma
Yasaklı Kullanıcı
en azından beğenmıyorum diyebilirsin. gereksiz demek hem parfüme hemde kullanıcılarına saygısızlık olur.

Re: Dior Homme (Vintage)

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth
Nemesis yazdı
bl3ndruth yazdı
gereksiz  bir koku  neye göre gereksiz ?
fiyatına göre…alternatiflerine göre...
Ambre 114'ten daha uygun fiyatlı ve daha güzel kokan alternatifleri bizimle paylaşabilir misin?

Re: Dior Homme (Vintage)

zett
Parfüm Merakı yazdı
Nemesis yazdı
bl3ndruth yazdı
gereksiz  bir koku  neye göre gereksiz ?
fiyatına göre…alternatiflerine göre...
Ambre 114'ten daha uygun fiyatlı ve daha güzel kokan alternatifleri bizimle paylaşabilir misin?
Bende aynı ricada bulunayım nemesis..Haybeye o kadar para parçalanmayalım komşu..

Re: Dior Homme (Vintage)

Shams
Soner Ambre'ye mi karar verdik kardo ne oldu şimdi en son
[...]

Aynen Burakoviç,dört nala 114 e

Re: Dior Homme (Vintage)

Shams
Süper süper :)
[...]

fsater
Sıkmaya kıyamıyorum,iyiki elimde var çok şanslıyım.ilk denediğimde hiç sevmemiştim.şimdi kapağını açıyorum kokluyorum geri kapatıyorum.özel zamanlarda kullanıyorum sasece
12