Dior Fahrenheit ve türevleri

Değerli arkadaşlar birkaç gündür aklımda olan ve dün deneyip gerçekten kolleksiyonda olmasına karar verdiğim seriyi bayram sonrası tamamen alacağım:))

En uygun fiyatlı şekilde almaya çalışacağım.Şu anda birkaç kampanya var sitelerde.Bunlar üzerinden düşük fiyatlı almam mümkün.

İsteyen arkadaşlarım varsa konu altından talepte bulunabilirler.

Fahrenheit EDT (100 ML) (ML 1,9 lira)

M-Rah/82 30 ml
teddyboy 10 ml

Fahrenheit EDP (75 ML) (ML 2,7 lira)

erdem 15 ml
şerif23 15 ml
Walkie 15 ml
matrai 20 ml

Fahrenheit Aqua (125 ML) (ML 1,6 lira)

matrai 20 ml
turnthepage 30 ml
teddyboy 10 ml

Fahrenheit 32 (100 ML) (ML1,9 lira)

matrai 20 ml
turnthepage 10 ml

Fahrenheit Absolute (100 ML) (ML 2,0 lira)

M-Rah/82 10 ml
erdem 15 ml
matrai 20 ml
turnthepage 10 ml

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

erdem
Emre bey yine güzel bir paylaşıma ön ayak oluyorsunuz takdir etmemek elde değil.Kesin olmamakla birlikte edt,edp ve absolute splitlerine katılabilirim.

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
erdem yazdı
Emre bey yine güzel bir paylaşıma ön ayak oluyorsunuz takdir etmemek elde değil.Kesin olmamakla birlikte edt,edp ve absolute splitlerine katılabilirim.
Estğfrllah Erdem bey:)
Nasıl isterseniz.Dilediğiniz zaman haber vermeniz yeterli:)

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

different pulses
Emre hocam hizlial.com biraz iyi gibi

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
hantsome36 yazdı
Emre hocam hizlial.com biraz iyi gibi
Valla Edt,Aqua ve 32 için Mizu uygun gelmişti bana ama artık Fahrenheit serisi için haftaya bakabileceğim:)

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By felix
konu güncelmidir ?
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
Fatih68 yazdı
konu güncelmidir ?
Geç cevap için kusura bakmayın.Kaza geçirmem sebebiyle birkaç gündür bilgisayar ile ilgilenmiyordum.
Evet konu günceldir şu anda.

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

matakli
Geçmiş olsun Emre bey,umarım ciddi bi sorun yoktur...

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
matakli yazdı
Geçmiş olsun Emre bey,umarım ciddi bi sorun yoktur...
Teşekkür ediyorum Murat bey sağolun.Şimdilik ciddi bir durum yok çok şükür:)
MD

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

MD
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre hocam çok geçmiş olsun ;(( önemli birşey yoktur inş ?

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
MD yazdı
Emre hocam çok geçmiş olsun ;(( önemli birşey yoktur inş ?
Çok teşekkür ediyorum.Şükürler olsun önemli bir durum yok Mehmet bey:)

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

erdem
Emre bey geçmiş olsun dikkat edin kendinize.

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
erdem yazdı
Emre bey geçmiş olsun dikkat edin kendinize.
Teşekkür ediyorum Erdem bey sağolun:)

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By felix
Geçmiş olsun Emre bey.

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

furkan
emre bey absolute'un üretimi durdurulmuş haberiniz varmı aceb?

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Eminth yazdı
Geçmiş olsun Emre bey.
Teşekkür ediyorum Emin bey sağolun:)

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
Cevap olarak bu gönderi By furkan
furkan yazdı
emre bey absolute'un üretimi durdurulmuş haberiniz varmı aceb?
Biliyorum Hidayet bey bende üretiminin durduğunu öğrendim.Ancak Tekin Acarda ve birçok yerde var şu an.Bitene kadar satışlara devam ederler.

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

erdem
Emre bey depomepo adlı sitede fiyatlar uygun gibi,değerlendirilebilir.

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

felix
erdem yazdı
Emre bey depomepo adlı sitede fiyatlar uygun gibi,değerlendirilebilir.
Erdem bey Bond ve MFK spliti derken bunu hep unuttuk:))

Bu site nasıldır ben hiç alışveriş yapmadım bu zamana kadar.Bende mizu'dan alım düşünüyordum.Aşşağı yukarı indirimle bu fiyatlara geliyor.Tabi indirim halen devam ediyormu onada bakmak lazım.

Gerçi şu MFK ve özellikle Bond'dan yüzümüzün akı ile çıkalım akabinde Fahrenheit'a yönelelim:)

Re: Dior Fahrenheit ve türevleri

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By felix
Gecmis olsun Emre hocam.yeni gordum...