Dior-Fahrenheit Le Parfum

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Sahin
pi-jey yazdı
Kokuyu dün tekin acar da denedim ve koklar koklamaz waooow dedim ne güçlü bir deri notası öyle açılış on üstünden 10 aldı benden daha önce hiç koklamadığım bi deri ile açıldı sonra giderek vanilya notasına kaymaya başladı burnum çok derin olmadığı için vanliya ve deri notasını çok net algılayabildim sonlarına doğru klasik fahreneit e doğru gitmeye başladı. Fahreneit ten nefret eden ben buna aşık oldum sanırım.
Şişe alma yolunda ilerliyorum kalıcılığını test edemedim ama sıktığım koku kartında çok net hiisediliyor halen .
Ben bu kokuyu hdp 1740 a benzettim biraz hdp bunun daha yoğun deri notalı hali gibi :)
ama kesinlikle one milliona benzemiyor saygı duyuyorum yorumlara ama hani ucundan bile benzemiyor.
Listemin bir numarası şuan sanırım 3 5 güne alacağım :D homme dan sonra beni bu kadar heycanlandıran koku bulamamıştım waooow :D bu meyve suyu çok iyi :::::::::::::D
Ben 2014 versiyonunu kullandım performans harikaydı,umarım formüle edilmemiştir..zira malum bu c.d,sağı solu belli olmaz her sene degisiklige gidebilir..performans nasıl oldu sizde?

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

pi-jey
Hocam performansını test edemedim ne desem yalan olur ama dediğim gibi koku kartında hala çok net koktuğunu söyleyebilirim. Deri vanilya uyumu muhteşem  ilerleyen günlerde daha kapsamlı deneyip bi şişesini Allah nasip ederse alacağım.

iPhone'umdan gönderildi

Sahin [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı (26 Ara 2016 01:17):

[...]

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Dior-Fahrenheit-Le-Parfum-tp27613p189360.html
Aboneliğinden çıkmak Dior-Fahrenheit Le Parfum, buraya tıklayın.
NAML
CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Sahin
Bayağı güzel ve kalıcı bir parfümdü,bu ara ben tekrar almayı düşünüyorum.genelde pek ikinci şişeye almak adeti değildir ama bunu alacağım inşallah. Beraber yorumlarız

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

erdem
Yaklaşık 2 yıl önce kokuyu ilk denediğimde hoşuma gitmiş ve 10 ml dekant almıştım.Gel zaman git zaman şişesini de almaya karar verdim ve aralık ayı başı gibi atu duty freeden arkadaşıma aldırttım.Maalesef üzelerek söylüyorum reformüle kurbanı olmuş,seyreltilmiş resmen.İlk sıkıldığı andaki yoğunluğu bulamadım.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

murrjm
erdem yazdı
[...]

Soldaki,üretime başlandığı yıllardaki ilk şişe.
Yeni şişelere sağdaki gibi parfum yazısı eklenmiş
Sizin seyreltildiğini düşündüğünüz şişe hangisi hangi Erdem bey

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

erdem
Akşam eve geçince bakarım şişesine şu an hatırlamıyorum.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

erdem

Aldığım parfüm bu,üretim tarihi yeni.Ama şişede parfüm yazısı yok ve bana göre yoğunluğu azaltılmış gibi geliyor.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

murrjm
Erdem bey teşekkürler.
Şişede yapılan küçük değişikliğin kokuya yansıtılıp yansıtılmadığı kesin olarak bilinmiyor ama bence böyle bir değişiklik olma ihtimali var.DHP'da  da yapıldı sonuçta.
Kısaca konu yine şu noktaya geliyor ; Eski batch alınsın !

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

erdem
Zaten bu reformüle oyunları yüzünden hep eski üretim kokular arar olduk.Sulandıra sulandıra güzelim kokuları heder ediyorlar.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

pi-jey
Benim denediğim yeni
Üretimdi ama ben çok beğenmiştim ama şu reformüle olayından sonra hevesim kaçtı ����

iPhone'umdan gönderildi

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Dior-Fahrenheit-Le-Parfum-tp27613p189616.html

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Dior-Fahrenheit-Le-Parfum-tp27613p189616.html
NAML<http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/template/NamlServlet.jtp?macro=macro_viewer&id=instant_html%21nabble%3Aemail.naml&base=nabble.naml.namespaces.BasicNamespace-nabble.view.web.template.NabbleNamespace-nabble.view.web.template.NodeNamespace&breadcrumbs=notify_subscribers%21nabble%3Aemail.naml-instant_emails%21nabble%3Aemail.naml-send_instant_email%21nabble%3Aemail.naml>
Üzüldüm, cok sevdiğim bir kokuydu
123