Dior-Fahrenheit Le Parfum

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

valmond
Ben fahrenheit ile vanilya yı bağdaştıramıyorum. Dior ne diye bu kadar kasdı ise anlamam . Tek yapacağı en en eski formülüsyonu tekrarlamak.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Az önce denedim. Klasik Fahrenheit in çok uzağında. Daha çok vanilya hakimiyetliğinde. Hatta Fahrenheit 32 nin katlanılabilir hali gibi olmuş desem yeridir

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Khan
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Dün yine gezerken dior fahrenheit le parfum u denedim, daha yenice bir şişesini bitirmiştim fahrenheit ın, le parfum de ise  koku biraz yumuşamış orjinalindeki o kirlilik insanların tabiriyle yanık asfaltımsı, benzinimsi koku törpülenmiş, ilk başlarda sıkıldığında azda olsa orjinalindeki gibi az biraz o  notalar hissediliyor ondan sonra koku git gide yumuşuyor daha temiz oluyor tatlılaşarak devam ediyor vanilya kullanımından olsa gerek. Çok fazla insanın içini bayacak kadar tatlılık değil. Orjinal fahrenheit ile fahrenheit absolute arası bir koku olmuş gibi hissettim kalıcılık güzel şu an bile bileğimde kokladığımda tatlı talı koku hissediliyor altan alttan. Vahşi ve vurucu fahrenheit in dizginlenmiş kardeşi. Ama o eski fahrenheit in le parfum versiyonu diye daha güçlüsü daha yoğun saldırganı diye beklemeyin üzülürsünüz... Benim hoşuma gitmedi değil. Daha naif daha dengeli daha bir kullanılabilir. Fahrenheit i beğenmeyenleri mutlu edebilir.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Ben eski yorumumu geri alıyorum, dün denedim ve beğendim. Keskin kokusunu yumuşatmışlar gayet hoş olmuş.

Bana ağır baba kokusu geliyordu, hoşuma giden vanilya notası burada orijinal maskulen koku ile lanse edilerek hem yumuşatılmış hem de kalıcılık arttırılmış.

Bir arkadaşın da dediği gibi fahre 32 deki sert portakal vanilya karışımı çok uysal olmuş.

Özetle fahre 32 & Orijinal Fahre karışımı olmuş.

Bu kadar klasikçi olmayın arkadaşlar koku gayet hoş, bazen öyle öldürüyorsunuz ki designer kokuları, one million falan yok artık.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
http://www.fragrantica.com/perfume/Dior/Fahrenheit-Le-Parfum-23099.html

Yorumlar ne kadar güzel dumansı ve katlanılabilir vanilya katıldığı belirtiliyor. Ağır fahrenheit daha kalıcı farkedilir ve yumuşatılmış olmuş.

3-4 gün denemeden %100 birşey demek istemiyorum ama ben öneriyorum.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

fsater
Orta halli bir parfüm.black orchid almak isteyen erkeklerin aklını çelmek için yapılmış.designer klasmanında sevdim diyebilirim

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

rapid
Fahrenheit sıralaması
1- fahrenheit vintage
2- fahrenheit 32
3- fahrenheit absolute
4- fahrenheit modern reserve
5- fahrenheit le parfum

Aqua denen sulu fahrenheit ı sıralamaya koymak istemedim. Le parfum bende hala zamanı var yukarı tırmanmasi için

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

fsater
İlk denediğimde ortalama bulmuştum ikinci denememde daha çok sevdim.Black orchidin erkekler tarafından çok sevilmesi üzerine onun kafasında bir parfüm yapmış dior.kalıcılık fark edilirlik şahane seviyelerde.bond ve montalelerle yarışır bu konuda. bu parfümü sıktıkdan 2-3 saat sonra eve gelip diğer bileğime guerlain linstant extreme sıktım.şöyle biraz karşılaştırdım fahrenheit le parfum şişesi alınacak ender designerlardan biri olmuş.niye fahrenheit adı altında çıkarmış dior anlamak zor başka bir ad altında çok daha başarılı olurdu bence.kokuya gelirsek açılışı  fazla içkili kokuyor ilk başları biraz burun büktürdü sonrasında vanilya devreye girince burnunuza kadife gibi yapışıyor koku.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Özgür
Cevap olarak bu gönderi By Shams

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

murrjm
Fahrenheit Le Parfum yasattigi hissiyat acisindan CN Homme ile paralellik gosteriyor belkide o yuzden bu kadar sevdim onu da. Bu kis alinabilecek designerlardan

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

zett
murrjm yazdı
Fahrenheit Le Parfum yasattigi hissiyat acisindan CN Homme ile paralellik gosteriyor belkide o yuzden bu kadar sevdim onu da. Bu kis alinabilecek designerlardan
Murrjim!Performansta kafa tutabilirmi Cn Homme a?Nasıldır güç kuvvet?Birde sence klasik fahri mi?Fahri Parfüm mü? Şişe almaya deger mi Fahri Le Parfüm?

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

murrjm
zett yazdı
murrjm yazdı
[...]
Selam zett,
Performansi bir cn homme a sanki erisemez ama onunla kapisir sanki. Tatmin edici yani.
Klasik Fahrenheit ile koku formlari aslinda birbirinden farkli o nedenle kisisel zevkler devreye giriyor. Fahrenheit le parfum genel begeniye daha uygun. Ben le parfumu tercih ederim.
Birde sen dene sende ne hisler uyandiracak bakalim ;)

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Klasik Fahrenheit'ı hiç beğenmeyen biri olarak bu parfüme bayıldım. Salatalık kokusu oldukça azaltılmış, pudralı ve vanilyalı daha karanlık bir fahrenheit denilebilir. Bir tane sample'ını kullandım. Kalıcılık ve farkedilirlik olarakta çok başarılı. Çok iltifat aldım çevremden.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

gokhanburak53

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

şerif23
son zamanlardaki en merak ettiğim koku bu. hatta öyle ki merakımdan çatlayacağım

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

enkAz
şerif23 yazdı
son zamanlardaki en merak ettiğim koku bu. hatta öyle ki merakımdan çatlayacağım
Ben ilk çıktığında kokladığımda da çok beğenmiştim.
Geçen gün Sephora da bir kez daha denedim.Evet dedim kendi kendime.Müthiş!
Klasik Fahrenheit ı çok sevmeyen ben bu Parfüm versiyonuna bayıldım.
Beni maddi olarak zorlamasa alcaktım ama bu gidişle evin yolunu bulamıycam dedim almadan çıktım Sephora dan.
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

blerox
Behlül bey bence sen bu parfümü yakında alirsin

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By enkAz
Kırbaçlanan Adam yazdı
şerif23 yazdı
[...]
behlül maddi durumun nelere dayandı..cn scentler givenchyler....
fahricik mi zolayacak allah aşkına

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

enkAz
Ocaklara incir diken Fahricik
Hazirana kadar ekstreler dolu.
Ufak bir boşluk var onu da kulaklığım bozuldu iyi bir kulaklık almak istiyorum ona saklıyom
[...]

pi-jey
Kokuyu dün tekin acar da denedim ve koklar koklamaz waooow dedim ne güçlü bir deri notası öyle açılış on üstünden 10 aldı benden daha önce hiç koklamadığım bi deri ile açıldı sonra giderek vanilya notasına kaymaya başladı burnum çok derin olmadığı için vanliya ve deri notasını çok net algılayabildim sonlarına doğru klasik fahreneit e doğru gitmeye başladı. Fahreneit ten nefret eden ben buna aşık oldum sanırım.
Şişe alma yolunda ilerliyorum kalıcılığını test edemedim ama sıktığım koku kartında çok net hiisediliyor halen .
Ben bu kokuyu hdp 1740 a benzettim biraz hdp bunun daha yoğun deri notalı hali gibi :)
ama kesinlikle one milliona benzemiyor saygı duyuyorum yorumlara ama hani ucundan bile benzemiyor.
Listemin bir numarası şuan sanırım 3 5 güne alacağım :D homme dan sonra beni bu kadar heycanlandıran koku bulamamıştım waooow :D bu meyve suyu çok iyi :::::::::::::D
CoSTUME NATİONAL HOMME
123