Dior-Fahrenheit Le Parfum

eMRe
Bu konu güncellendi de .
Dior'dan 2014 sürprizi..

Yeni bir Fahrenheit flanker'ı ile karşı karşıyayız arkadaşlar.Fahrenheit'in büyük bir kitlesi olduğu düşünülürse bu EDP versiyon da popüler olacak gibime geliyor,bekleyip göreceğiz :)

Üst Notalar:Meyankökü,mandalina,süet
Orta Notalar:Menekşe yaprağı,rom,kişniş,kimyon
Alt Notalar:Burbon Vanilya
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

*HOCA*
Hımm, denedin mi peki dostum edp olarak durumu nedir nasıldır, yoksa bu sadece haber mı

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

eMRe
Ne yazık ki denemedim,nette rastladığım haberi paylaşayım istedim,ama çıkar çıkmaz deneyeceğim :)
[...]

trustalt
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Dior; fahrenheit absolute uretimini 2014 yili itibari ile durdurdu...Yerine bu parfum versiyon fahrenheit`i cikarmislar...Alt nota aslinda bourbon vanilyaymis...Tr ye gelmesi zaman alir..Ama gelince bende denemek isterim acikcasi...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

maksimumwarp
Cevap olarak bu gönderi By eMRe

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

eMRe
Evet trustalt haklısın,burbon vanilyaymış,düzelteyim :)
[...]

Khan
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Fahrenheit sevenler için güzel bir habermiş bekleyip görelim.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

felix
Notalara bakarak kokuyu çok merak ettiğimi söyleyebilirim.
Nasıl harmanlandı acep.Tadarız artık yakın zamanda:)

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

blueskies
Ben tattim bunu havalimaninda arkadaslar:(

Berbat ki ne berbat, rezil otesi kepazelik.

Fahrenheit parfum diye insanlara one million satmaya calisiyolar. ayiptir, gunahtir!

allahsizlar....

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

*HOCA*
Ya hu aslında gidip şu One Milion'u tasarlayanları tebrik etmek lazım o zaman, son zamanalarda ona benzemeye çalışan ne kadar koku çıkardılar arkadaş, ben 1 şişe kullandım yemin ederim artık sonlarını arabanın döşemelerine sıkıyordum bitsin diye, bir ben sevemedim herhalde ne kokuymuş arkadaş.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

eMRe
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
ciddi misin yahu, hevesimiz kursağımızda kaldı desene :(
[...]

Bence bu tasarimlari yapan burunlarin kafa 1 milyon...Yeter artik..hakikaten yeter..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
ben de sevemedim Yasin hocam

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
trustalt yazdı
Bence bu tasarimlari yapan burunlarin kafa 1 milyon...Yeter artik..hakikaten yeter..
  inceee olmuş

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Khan
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Okuduğumuz ve duyduğumuz yorumlara göre koku olarak çok iç açıçı gözükmüyor, bakalım deneyip göreceğiz.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

erdem
Ben de Köln douglas parfümeride denedim ve beğendiğimi söyleyebilirim.Absolute olan versiyonun daha yoğunu şeklinde ve inanılmaz kalıcı.Kene gibi yapıştı tenime.Ama almadım 75 ml fiyatı 100 euro civarıydı.Buraya ne zaman gelir,kaçtan gelir bilemem ama yoğun kokulardan hoşlananların beğeneceğini düşünüyorum.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

eMRe
Bugün ben de denedim Sephora'da Fahrenheit Parfum u..Yalnız o ne kalıcılık arkadaş eve geleli kaç saat oldu bileğimde buram buram kokuyor!Ama sillage o kalibrede değil.Orta notalar Joop Homme wild ile nerdeyse aynı ki ikisinde de rom var ondan olsa gerek.Ancak ben genel olarak beğendim sanırım denediğim en kalıcı Fahrenheit,bir sonraki kış alıp kullanabilirim.Bir nokta da fiyatı aşırı yüksek.75 ml i 303 tl!
[...]

murrjm
Bugün denedim.Öncelikle kalıcığının çok iyi olduğunu söylemeliyim.Sırf bu yüzden bile alabilirim  Güldüğüme bakmayın aslında üzüldüm de bir klasiğe yakışır bir Le parfume versiyon değil bence.
Epey koku denemiştim ve burnum yorulmuştu ama yanlış değerlendirmediysem orta notlarını CN Homme'a oldukça benzettim ben .Aynı fikirde olan var mıdır ? Fiyatı diğer EDP Dior kokularına göre fazla.EDP değil de Le parfume olarak isimlendirilmesi sanırım onu farklı kılıyor.

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

Shams
dior homme eau for men ülkeye girdi mi bilginiz var mı? Geçen hafta bakmıştım tekin acar'a ama yoktu.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Dior-Fahrenheit Le Parfum

murrjm
Şu sıralar gelecek olsaydın Fahrenheit ve Hypnotic Poison edp versiyonları ile birlikte oda giriş yapardı TR'ye sanırım biraz daha süresi var onun.