Diesel - Only The Brave Extreme

Lagerfeld
L'Oreal, Diesel çok sönük kaldı, dur ona da bi' extreme falan yapıştıralım dedi heralde.

Only The Brave sevenler için yeni flanker.

Notalar; İtalya'ya özgü limon (Primofiore lemon olarak geçiyor), mandalina, kişniş, deri ve gül.

Arkasındaki burun Memo'nun koleksiyonunu oluşturan Alienor Massenet. Son çalışması da Davidoff için Agar Blend olmuş.

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

kuzgun1984

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

promesta
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

Umut Kurtoğlu
Burun çok iyiymiş yalnız..İlk kokusunu da aynı burun mu çıkarmıştı? Bizim iş yerinde bir arkadaş bu kokuyu seviyorum falan diyordu ama üstünde durmamıştım..

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

Lagerfeld
İlk versiyonda da onun eli var Umut. Yanında Olivier Polge ve Pierre Wargnye üstadlarda var.

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

Umut Kurtoğlu
Bir denemem gerek sızarsam herhangi bir parfümeriye..Merak ettim.

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

Ozlemcixx
normal olanı eşim çok sıkıyordu ama kalıcılığı çok iyi değildi bu nasıl acaba kalıcı mı..

bir de sinir olduğum şey mağaza çalışanları. "bu extreme dir çok kalıcı normalinden kalıcı" diye tester bile göstermeden atlıyorlar üstümüze. ezbere konuşuyorlar.

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

Burakkk
Tekinacar'da denedim. Orjinalinden bir tık daha tatlı. Koku neredeyse aynı sadece yoğunlaştırılmış. Kalıcılık ve farkedilirlik oldukça kuvvetli bir çok EDP'yi sollar bence.

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

єяяσя.
Ben de Sephora da denedim.
Beğenmedim.
Ağabeyi daha güzel kokuyo bence.

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

parfumaster
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Only The Brave Extreme aşırı oryantal ve aşırı odunsu bir koku. 2016 yılında piyasaya çıkmasına rağmen bence gelişen üretim teknikleri konusunda geride kalan bir diesel modeli. Alienor Massenet tarafından oluşturulmuş. Pek başarılı bir parfümör olduğunu belirtmek isterim.  Üst notalarda limon , mandalina ve elma çok belirgin. Denemeye değmez.

Re: Diesel - Only The Brave Extreme

Şenol
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Merhabalar aynı parfümden 2 şişe bitirdim.en sonda söyleyeceğimi en başta söyleyeyim koku olarak normalinden farklı ve daha güzel ayrıca kullandığım ve fark edilirliği en yüksek olan parfümdür.bariz şekilde tüm notalarda çok farklı kokular veren bir parfümdür her notası ayrı güzeldir.
Satın almak isteyen arkadaşlar gönül rahatlığıyla alabilirler fark edilirlik ve koku kalitesi gerçekten beni etkilerdi.
İlk defa bir parfümümün koku yayılımı bu kadar başarılı idi ve kokuyu alan herkes beğendi herkese bol kokulu günler dilerim