Diesel Fuel For Life Men

blueskies

Diesel Fuel For Life, Diesel'in gençlere yönelik tatlı-meyveli bir parfümü. 2007 yılında piyasaya çıkmış.Parfümün yaratıcıları Annick Menardo ve Jacques Cavalier. Bunlar parfüm dünyasında büyük isimler.

Annick Menardo oldukça genç bir hanımefendi ve özellikle klasik kokuları alıp onları modern hale getirmesiyle ve yaratıcılığıyla tanınıyor. Eğer şekerli, gourmand karakterde kokularla aranız iyiyse Annick Menardo'yu takip etmenizi öneririm. Annick Menardo'nun tasarladığı bazı ünlü parfümler: Body Kouros, Lolita Lempicka Au Masculin,Lacoste Red,Jil Sander Men, Kokorico, Boss Bottled, Hypnotic Poison, Dsquared Potion, Jaipur Homme, Bvlgari Black.

Jacques Cavalier de Opium Pour Homme, Rive Gauche Pour Homme,M7, L'eau Dissey, Bvlgari Aqua gibi işlere imza atmış bir abimiz. Annick Menardo kadar sıradışı ve ses getiren işler değil ama piyasada çok tutulan bir abimiz olduğuna şüphe yok.

Fuel For Life dinamik, tatlı, kıpır kıpır bir koku. Açılışı greyfurt ve anason. Olduka sıradışı olduğunu itiraf etmeliyim, çünkü bu parfüm önce buram buram rakı kokuyor:P

Orta notalarda lavantayla desteklenmiş ahududu gibi bir meyve var.Parfümün ağırlığı bu nota ekseninde. Bu kısmı çok da sevemiyorum. Bu kısım sentetik, öyle doğal bir meyve kokusu almıyorsunuz. Ama tatlı ve pek çok kişi için hoşnutluk verici olacaktır.

Alt notalarda da sandal ağacı ve ahududu ile devam ediyor. Sonuç olarak = Çilek rakısı:P

Bu parfüm için kafamda canlanan görüntü: Günlük kıyafetler, kot pantolon ve mont. Bahar, nisan-mayıs ayları. Henüz aşırı sıcaklar bastırmamış. Okula giderken sürmek için iyi. Ya da okuldan sonra güzel bir kafede kızarkadaşınızla buluşabilirsiniz. Fazla resmi değilsiniz, kafanız rahat. Hayat güzel, siz güzelsiniz.

İşte böyle. Meyvelerle çok haşır neşir olmadığım için bu parfümü satın almadım. Annick Menardo'nun yine benzer başka bir parfümünü Lolita Lempicka Au Masculin'i almıştım.O da aynı şekilde alkollü bir başlangıç yaparken sonrasında meyve yerine baharatlara doğru yol alıyor. Bir sonraki incelememde yazacağım.

Re: Diesel Fuel For Life Men

Shams
bunun bir de denim collectionu var. Dışına giydirdikleri kumaşı kot. Başka bir farkları var mı bilmiyorum.

Ben Diesel'in parfümlerini beğeniyorum açıkçası. Only the brave ler de "idare eder" bence.

Fuel for life bir adım önde gibi sanki. Kalite ve memnuniyet açısından.

Fena bir parfüm değil. Meyveli meyveli. Canlı, hareketli. Çok ağır da değil. Dediğiniz gibi gençlere daha çok yakışacaktır.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Diesel Fuel For Life Men

blueskies
Denim Collection aynısının "light" versiyonu gibi..Biraz daha asidik turunçgiller eklenmiş ama benzerlik % 90 civarında.

Re: Diesel Fuel For Life Men

Damandıra
Bu parfümü hiç beğenmiyorum içerisindeki anasondan dolayı aynı rakı gibi kokuyor.
Burnu rahatsız eden garip bir kokusu var önermiyorum.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Diesel Fuel For Life Men

-.égalité
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Aşırı sentetik geliyor, anason baskın ve sanırım çilek de vardı içerisinde. 2-3 kez YKM'de sıkmıştım farklı zamanlarda da, aman diyeyim denemeden almayın. Deneyin ama yine almayın. Başka parfümler deneyin sonra hala bunda ise gönlünüz alın tabi ki. İtici, sinir bozucu bir kokusu var.
Eski nick: Liberté

Re: Diesel Fuel For Life Men

fsater
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
cok kotu bır parfum.ne koktugunu anlamak zor.kokusu hıcbıseye benzemıyor

Re: Diesel Fuel For Life Men

ozanhasim
güzel bir parfüm kanaatimce farkedilirlik ve kalıcılık gayet iyi herkesin sevebileceği tarzda değil

Re: Diesel Fuel For Life Men

nime
Cok vasat bir parfum. Bunca secenek varken gereksiz kaliyor.
Emin İBRAİMOV

Re: Diesel Fuel For Life Men

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By ozanhasim
Katılıyorum size. Benim sevdiğim tarzda bir parfüm dediğiniz gibi ve içerisinde bulunan anason'dan dolayı kokusunu herkes sevmeyebilir ama ben şahsen çok seviyorum.

Re: Diesel Fuel For Life Men

pikcell
Ruyama girdi bu parfüm nedense bu aralar tuhaf ruyalar gormeye basladim:)

Re: Diesel Fuel For Life Men

Daniel

Re: Diesel Fuel For Life Men

Gamarjveba
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By pikcell

Re: Diesel Fuel For Life Men

Daniel

Re: Diesel Fuel For Life Men

Gamarjveba

Re: Diesel Fuel For Life Men

baykalbul
Bu konu güncellendi de .
Fuel for Life Homme Diesel for men

resimleri yükledim ama umarım ii olmuşlardır. küçük boyutta yükledim umarım sorun olmaz ..

erkeksi bir koku ile sanki deniz notası falan varmış gibi kokuyor tabi ilk başlarda turunç yani greyfurt falan tarzı kokular hakim.. erkeksi kokusu ise sanırım küçükken babamdan ve etrafımda içki içenlerden alıp anımsadığım, anason kokusu olabilir ama anason o kadar bağırmıyor ki genelde hiç bir kokusu bağırmıyor biraz greyfurtun dışında falan :D .

ilerde genel erkeksi ter kokusu(ilk ter temizdir genelde , illa kötü değildir yani :) ) (erkek teri dedim belki hala ağzı anason kokan erkeklerden ilham alıyorum hala belki ter kokusu derken) fresh kokuyla beraber devam ediyor olabilir. detaylı yazı yazacağım ilerde çünkü şu an parfümü tekrar deneyemiyorum çünkü babam kokudan rahatsız oluyor ilaç aldığı için. onada acil şifalar inşallah :) .

deniz notası denince benim aklıma august diye mavi şişe koku vardı belki türk malı(1990 lar) ve o koku , nivea nın mesela ''nivea men originial-mil after shave fluid '' tarzı kokularına benziyor diyebilirim ama daha baskındı. koklayınca huzur bulduğum kokulardan.

kalıcılığı kardeşimin üzerinde çok etkileyici değildi, Fuel for Life Homme Diesel for men, koku baskınlığı açısından. evet bu yorumu genelde yapıyorum yorumlarımda çünkü bence belirginlik ve kalıcılık benim için önemli ama tabiki sadece yakınımdaki koklasın diyenlerden de olabilirsiniz, saygım var :)

sarıldığınızda, öpüştüğünüzde kokmak isteyen kişiler olabilir. zevkler farklı olabiliyor ve tarzlar :) ..

ilerde özellikle kalıcılığını detaylı inceler ve editleyebilirim ama burada diyeceğim, kalıcılığı az geldi diyemiyorum çünkü koku çok baskın olmadığından yakın testlerini yapamadım . inşallah editleyebilirim ama bu kadar yazdığımda çok etkili olmuştur düşüncesindeyim alacaklar için.

bu arada şunuda belirteyim, şu ana kadar belli mağazalardan alınmış denediğim parfümlerle ilgili detay yazıyorum.. buna belki güvenilir kaynaklardan ve kişilerden aldığım splitleri ekleyebilirim :)

evet belirginliği çok yakınımdakiler için yeter diyenler içinde kokuyu tanımlamaya devam edeyim. koku sizi rahatlatıyor belli oranda koklarken yani güzel düşünülmüş notalar var. belki pure si çıkarsa çok tutabilir ama bol miktarda pure(saf) veya bol miktarda yoğun falan edp si.

kokuyu kardeşim ilk sıktığında parfüm sıktığının anlaşılması biraz zaman alıyordu yaz ayında.

kokuyu balkonda sıktım bakalım :)  bir kağıt üzerine sonra eve soktum çünkü bence bu hafif kokudan babam rahatsız olmaz .

kardeşime sordum kokudan memnun musun dedim(muydun yani, bir süredir kullanmıyor) o da beni rahatsız etmiyor dedi özetle ve memnunmuş bu açıdan. joop da kullanıyor bu arada :D kardeşim ..

evet bugünde hayırlı bir iş yaptık umarım, kişilere bilgi verdik, umarım hayırlı olur

edit : bu arada unutmamalı, vanilya kokuları şu anki deneyimime göre kışın daha verimliler yaz ayına göre.. soğukta daha yoğun oluyorlar.. daha çok deneyimi olan arkadaşları bekleriz :) .. Fuel for Life Homme Diesel for men de vanilya yok ama kışın daha etkili diyebilirim.. o gün kardeşden kokuyu aldım ve yahu çok mu üzerine gitmişim dedim yani o şekil .. genede hafif benim için .. yani ben ağır kokuları genelde seviyorum ama etrafı da rahatsız etmemek için dozunu araştırıyorum ne kadar sıkabileceğimi :) ..

otobüse binmeyeceksen, açık ofiste falan değilsen falan,  aban abana bildiğin kadar haha :D
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Diesel Fuel For Life Men

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Geçen denedim bu kokuyu.. Yani bence crowd pleaser dediklerinden olabilir bence. Sevilmeyecek bir koku gibi gelmedi.Benim için hypnose neyse body kouros neyse bu da onlardan biri sevilmeyecek bir koku değil yani ama alıp kullanacağım bir koku değil

Re: Diesel Fuel For Life Men

jigglypuff
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Merak ettiğim erkek kokularından biri. Öveni cok :)

Re: Diesel Fuel For Life Men

Zyzz
Karaliene yazdı
Merak ettiğim erkek kokularından biri. Öveni cok :)
Kadınların epey hoşuna gıdıyor canlı bir koku.Arada genç kokmak gerekıyor bazen ama parfüm berbat.

Re: Diesel Fuel For Life Men

GkhnUÇAR
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
çok ağır bir parfüm ben pek beğenmedim çevremden de pek hoş tepkiler almadım açıkçası.Baş ağrısı gibi bir yan etkisini de yaşadım :/

Re: Diesel Fuel For Life Men

ihtiras1519
Anason kokusu olmasa daha iyi olabilirmis performansi iyi ama
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin
12